#1 Skrevet April 19, 2007 Synes jeg så en Grå RS4 igår på vei til fløyfjellstunnellen mot åsane, mener den hadde krom taklister men er ikke brensikker, noen i bergensområdet som nettopp har kjøpt seg ny bil i det siste? Vet det står en hos audi senteret, kanskje noen som var på prøvetur?? Hmmm nyskjerrig.. Ellers hvis det er noen som har gode kontakter i tyskland på felg-fronten send gjerne en PM, bør ligge mellom Køln-Flensburg et sted:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 står en RS4 parkert i blokken min på møhlenpris. den er vel grå. kanksje det er denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 nope, det er min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 nope, det er min:) hehe.. liten verden. Første jeg ser når jeg kjører ned. trange parkeringsplasser hvertfall Glad naboen min har polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2007 Har sett en 2 ganger nå med samme farge som deg Richard, bare den er på grønne skilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2007 Går en sort en i Bergen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2007 En kompis har en med alu rails og hvite skilt. Går på Sotra. Avussølv(tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...