Hvordan ta ut luftdyser i dashen på A4 B5?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage noen målerholdere i 2 av 3stk luftdyser i dashen,hvordan får man ut dysene uten og ødelegge de? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd i det hele tatt?;) stikk en skrutrekker inn på venstre og høyre side og bend ut(dashen gir litt etter men går fint på plass igjen!)

det blir hele greia da.. mulig jeg missforsto deg her: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å ta tak og dra rett ut om jeg husker rett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd i det hele tatt?;) stikk en skrutrekker inn på venstre og høyre side og bend ut(dashen gir litt etter men går fint på plass igjen!)

det blir hele greia da.. mulig jeg missforsto deg her: klø :

Ja tenk. :D

Prøvde og ta en skrutrekker på høyre siden av hver dyse men fikk de ikke ut.. : klø :

Tenkte jeg bare skulle dra ut 2stk dyser jeg da,ikke hele greia. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å ta tak og dra rett ut om jeg husker rett?

Bruke en tang da eller klarte du med finga? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruke en tang da eller klarte du med finga? : klø :

Brukte en tang forsiktig... Tror den sitter klipset innpå den ene siden så den ene siden kan du dra den rett ut, men den andre siden sitter den i et spor.. Vipp den ut i den ene enden så følger den andre siden med ut.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra heile greia rett ut, er sikkert enklere og se hvordan du får løs resterende deler da! tar jo ikke mer enn 5 sec og prøve:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd i det hele tatt?;)

Samme tenkte jeg. Er lettest å ta ut hele dyserekken, siden de enkelte dysene sitter med noen plastklips som er best å komme til bakfra. Så er det bare å ta en lite skrujern og vippe de ut, så løsner dysene uten at du risikerer å ødelegge de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme tenkte jeg. Er lettest å ta ut hele dyserekken, siden de enkelte dysene sitter med noen plastklips som er best å komme til bakfra. Så er det bare å ta en lite skrujern og vippe de ut, så løsner dysene uten at du risikerer å ødelegge de.

Da skal jeg gjøre det nå. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme greia på min A3, 98 mod da tro?

De er ikke limt eller skrudd fast ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sansunlig det samme ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.