#1 Skrevet April 19, 2007 Hei har noen problemer med takluken min. Når jeg prøver å lukke luka så er det som om drevet til sveiva bare slurer på vaierne til takluka.. Noen som har noen bilder eller vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 ingen anelse. men har en luke i deler hvis det er noe du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Mi brukte også å slure når det var et eller anna som stod i veien for den. Du kan jo prøve å flytte den litt med makt. Å sjå om det kjem seg. Kan kanskje også vere litt lurt å smøre vaierane litt når du får det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 ingen anelse. men har en luke i deler hvis det er noe du trenger Hvor mye skal du ha for hele mekanismen a? tror kanskje at det er vaieren og hele den greia der som er ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2007 skal ikke ha stort for det vil jeg tro. se om jeg får gravd den fram når jeg skal på værste i kveld. mulig det blir Oslo tur i morra så da kan jeg evt ta med nedover og møte deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 Det hadde vært konge! skal jobbe imorgen, men skal få til et møte. bare send meg en pm ikveld om du klarer å finne den osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...