Anbefalte innlegg

Hei

har noen problemer med takluken min. Når jeg prøver å lukke luka så er det som om drevet til sveiva bare slurer på vaierne til takluka.. Noen som har noen bilder eller vet hva dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen anelse. men har en luke i deler hvis det er noe du trenger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mi brukte også å slure når det var et eller anna som stod i veien for den. Du kan jo prøve å flytte den litt med makt. Å sjå om det kjem seg. Kan kanskje også vere litt lurt å smøre vaierane litt når du får det opp. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen anelse. men har en luke i deler hvis det er noe du trenger ;)

Hvor mye skal du ha for hele mekanismen a? tror kanskje at det er vaieren og hele den greia der som er ødelagt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke ha stort for det vil jeg tro. se om jeg får gravd den fram når jeg skal på værste i kveld. mulig det blir Oslo tur i morra så da kan jeg evt ta med nedover og møte deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært konge! skal jobbe imorgen, men skal få til et møte. bare send meg en pm ikveld om du klarer å finne den osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.