#1 Skrevet April 19, 2007 Hei... Dette spørsmålet har sikkert vert oppe før, men eg prøver eg. Noen som vet om solarplexius.se sender til norge? Eller om det finnes noe tilsvarene i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Ja det gjør dem! Jeg har nylig bestillt via nettet og ringte idag for å få bekreftet at dem sender til Norge! Det gjorde de mot forhåndsbetaling - de sender deg faktura på epost! Blir spennende å se hvordan det passer på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Ja det gjør dem! Jeg har nylig bestillt via nettet og ringte idag for å få bekreftet at dem sender til Norge! Det gjorde de mot forhåndsbetaling - de sender deg faktura på epost! Blir spennende å se hvordan det passer på bilen! Vil definitivt se bilder av det når du har montert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Jeg og:) Hva kom det på totalt? Hvor mange vindu bestilte du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 Jeg og:) Hva kom det på totalt? Hvor mange vindu bestilte du til? Har ikke fått tilsendt faktura ennå, men skal si fra når den kommer. Regner med at det er tilnærmet prisene du finner på nettsidene som er i SEK og inkl. frakt. Jeg har bestillt til bakruta og de to bakerste vinduene (altså 3 ) Skal ha proffsoting på dørene . Da det virker litt upraktisk å ikke kunne kjøre ned vinduene med slike montert . En annen fordel jeg ser med disse, bortsett fra at det er enkelt og rimelig, er at man slipper endel demontering i bagasjerommet som deretter kan gi knirking osv (hater slikt). ..... men vi får se hvordan det blir først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 Hva skjer med dette? Jeg er forferdelig spent på resultatet og hvordan det gikk med bestillingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 Hva skjer med dette? Jeg er forferdelig spent på resultatet og hvordan det gikk med bestillingen! Samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2007 jeg bestilte om fredan, men hakke helt forstått den fakturan jeg ble tilsent.. forfallsdaton var 11/5 altså dagen jeg bestilte og fikk fakturan i går! jeg tror vi må betale toll også? jeg bestilte bare bakruta siden de i dørene er sota åssen er det å betale til en svensk konto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2007 Hmm, det der så interessant ut. Blir spennende å se og høre erfaringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2007 Utenlandsbetaling skal ikke være noe problem, det finnes info om det både i nettbank og med en enkel telefon til banken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2007 Noen som har fått montert dette? Så jo veldig greit ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 16, 2007 Kenneth Furre hadde dette på sin bil, og det så unektelig bra ut Fint og mørkt iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 16, 2007 Har det på min S4. Bestilte det poste restante til svenskegrensa og hentet det der. Ser veldig bra ut, montert på 30 sekunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 17, 2007 Har det på min S4. Bestilte det poste restante til svenskegrensa og hentet det der. Ser veldig bra ut, montert på 30 sekunder. Bilder? Söta brors bilder var ikke det helt store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 19, 2007 Har det på min S4. Bestilte det poste restante til svenskegrensa og hentet det der. Ser veldig bra ut, montert på 30 sekunder. hvorfor tenkte ikke jeg på det bestilte hjem jeg..blir jo toll og! og jeg som bor 15 min unna svinesund!! fikk betalt i dag tok sin tid siden de ikke gav meg IBAN og swift med en gang.. gleder meg til det kommer i posten(hvis ikke tollen er %¤/%&) skal ihvertfall ta noen bilder jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2007 Ikke kommet noe enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2007 skulle likt å sett dette på en av bilene her inne å sett om det var noe å satse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2007 skulle likt å sett dette på en av bilene her inne å sett om det var noe å satse på Akkurat det jeg venter på også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2007 Me too: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2007 Var ikke disse "solfilmene" kun i helt sort? På meg virker det lettvint, men det ser jo helt mafia ut bak.. og uten soting på vinduene foran, blir vel dette (i beste fall) rart..? Den mørke sotingen der kan man ikke ha foran! Da blir du stoppet med én gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2007 Tar jo og bestiller i noe lysere farge på fremdørene da vett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 4, 2007 Jodda.. da hjelper det Men, man er liksom "halvveis" m de der fra Sverige da.. Blir jo int. å se hvordan resultatet blir.. Hadde de hatt i andre toner, hadde jeg også vært int... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2007 Ikke kommet noe enda? ble ringt opp av et leveringsfirma i går, så det ligger og venter på meg i nabobyn! men jeg er i førstegangstjenesten og ekke hjemme før te fredan så til fredan flekker jeg opp 2-3 bilder gleder meg som en liten unge. har kjørt med sot på siderutene bak i et år nå. han som sota rutene kunne ikke ta bakruta uten å ta av sjalusin, og det nekta jeg så nå blir det på med mørk bakrute og så kanskje lyst foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 5, 2007 ble ringt opp av et leveringsfirma i går, så det ligger og venter på meg i nabobyn! men jeg er i førstegangstjenesten og ekke hjemme før te fredan så til fredan flekker jeg opp 2-3 bilder gleder meg som en liten unge. har kjørt med sot på siderutene bak i et år nå. han som sota rutene kunne ikke ta bakruta uten å ta av sjalusin, og det nekta jeg så nå blir det på med mørk bakrute og så kanskje lyst foran sjalusin? Ke e det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...