Anbefalte innlegg

sjalusin? Ke e det? : klø :

 

Det er bakrutesenkærn i plastikk/glassfiber :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått tilsendt faktura ennå, men skal si fra når den kommer. Regner med at det er tilnærmet prisene du finner på nettsidene som er i SEK og inkl. frakt.

 

Jeg har bestillt til bakruta og de to bakerste vinduene (altså 3 :) ) Skal ha proffsoting på dørene : rock : . Da det virker litt upraktisk å ikke kunne kjøre ned vinduene med slike montert : mad : .

 

En annen fordel jeg ser med disse, bortsett fra at det er enkelt og rimelig, er at man slipper endel demontering i bagasjerommet som deretter kan gi knirking osv (hater slikt). ..... men vi får se hvordan det blir først :rolleye:

 

Etter flere telefoner har jeg ennå ikke mottatt faktura til betaling! Forklaringene jeg har fått er at de manglet adresse, telefonnummer osv osv. (bullsh..): klø : ...og at det samtidig ikke lenger var like enkelt å sende til Norge : bh :

 

Sist jeg ringte fikk de alle opplysninger og jeg skulle få tilsendt faktura på mail (forhåndsbetaling)!

Siden jeg etter en måned ikke har hørt noe - har jeg lagt det på is.... : bråk :

 

Spent på å høre hva dere andre får til : rock :

Synes fortsatt dette høres genialt ut og vil etterhvert kanskje prøve igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

poste restante: hvordan fungerer dette?

 

edit: kvasir ER en god ting å ha.

 

Men noen som vet om det går ann å sende til Storlien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

poste restante: hvordan fungerer dette?

 

edit: kvasir ER en god ting å ha.

 

Men noen som vet om det går ann å sende til Storlien?

 

Burde vel gå greit det vil jeg tro. De har jo en posttjeneste der som skal fungere veldig bra, blir dog mest brukt til å frakte vin og sprit :P

Skulle ikke tro at det var noe problem å frakte andre ting enn alkohol :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter flere telefoner har jeg ennå ikke mottatt faktura til betaling! Forklaringene jeg har fått er at de manglet adresse, telefonnummer osv osv. (bullsh..): klø : ...og at det samtidig ikke lenger var like enkelt å sende til Norge : bh :

 

Sist jeg ringte fikk de alle opplysninger og jeg skulle få tilsendt faktura på mail (forhåndsbetaling)!

Siden jeg etter en måned ikke har hørt noe - har jeg lagt det på is.... : bråk :

 

Spent på å høre hva dere andre får til : rock :

Synes fortsatt dette høres genialt ut og vil etterhvert kanskje prøve igjen!!!

 

jeg fikk fakturan over mail, men tok faktisk litt tid før jeg fikk den. Husk å sjekk junkmail, kan hende den har blitt sortert ut som reklame eller noe på mailen din!

men de ringte meg og spurte meg ut om f.eks om postnr mitt var 1734 siden jeg hadde skrevet 01734(måtte ha 5 sifra siden de bruker det i sverige) :rolleye:

 

Ditt navn POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad jeg som var der om lørdan xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, dette frister, om noen som har kjøpt er fornøyd da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva hvis du ville funnet på å lukke opp ruta? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom i dag, men monteringa er faktisk innvikla tru det eller ei.. :P

orker ikke å sette meg inn i svensk bruksamvisning i dag.. gjør det i morra ;)

 

"ruta" ser ihvertfall middels mørk ut :) ikke "mafia"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

"ruta" ser ihvertfall middels mørk ut :) ikke "mafia"

 

Høres jo bra ut! :D

 

Blir spennende å se! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka passformen i stad, sitter som støpt ;) måtte pressen inn for å få den forbi sidestolpene så det lyder godt og tight :) er lim på innsiden + noen underlige holde ting.. tar bilde av de og :P

så i morra gjør jeg ren ruta og setter jävelskapen på! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.......i morra gjør jeg ren ruta og setter jävelskapen på! ;)

 

Ser at det var NOEN svenske ord du forstod i bruksanvisningen.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja :P

tok meg lenger tid å rengjøre ruta enn det tok å sette på dekselet ;)

ser bra ut og ser dårlig inn, fornøyd :) men må si at jeg tror siderutene mine er mørkere : flau :

 

bilde av pakka jeg fikkn i :P

og innenifra, synes den ser litt brunrød ut? : klø :

og et utenifra, ble ikke så bra, men kan ikke kjøre ut å vasken eller få vist hvor bra det faktisk ble.. ikke helt alkoholfri i kroppen : rolleyes

P6070002.jpg

P6080018.jpg

P6080020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ene bildet er en av de fem holde-på-plass-dekselet-ekstra-godt-ting! :P tok tre oppe og en på hver side ;)

 

Hadde vært bedre å se sotinga uti sola men: rolleyes får ta bilde senere ;)

 

 

men kan ihvertfall konkludere med KJØR PÅ! :) jeg er fornøyd! : smil :

P6080019.jpg

P6080021.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så litt brun-rødt ut på bildet ja..

 

Extra koselig inni bilen da? :)

 

Er det bildet som lyver, eller ble det litt rødt lys i virkeligheten også?

 

Er de feste-greiene veldig synlige innenfra/utenfra?

Var passformen så perfekt som det ser ut til?

 

Så jo bra ut inne i garasjen. : ja :

Håper du får lagt ut noen bilder av det ute i sola.

 

Du er fornøyd så langt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute å titta litt igjen, skal snart våge meg ut på veien :P

er jo det laget med pollen på ruta, og sotinga var go sort ja :D

 

det er seriøst rødkjær :S ikke bra.. må være eneste jeg har funnet negativt sålangt.. litt romantisk da ;) hehe

 

nei, ikke utenifra.. og ikke oppe,men hvis du er rar og studerer bakruta innenifra kan du se de på sidene(som ikke var nødvendig) at det er noe der..

skal opp på selvvasken snart :) orker ikke svamp og høytrykk hjemme i dag :P

 

EDIT: ja, passformen var som håndlagd av en monk i Tibet som fikk det i sin livsoppgave ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen din nærmer seg forferdelig lik min Martin:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som dere ser er det ikke samma looken..men men.. bedre enn ingen ting : rolleyes

 

hva synes dere? : klø :

Bilde 0091.jpg

Bilde 0111.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg lest tråden igjen og er forvirra her, er dette ei slik plate som man bare legger over ruta liksom??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, på innsiden. den er lagd i plexiglass. istedenfor solfilm så prøvde jeg dette på bakruta pga han som legger film her ikke kunne legge uten å fjerne sjalusien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne du tenke deg og legge ut enda flere bilder av dette? er meget intressert i og skaffe en slik selv men vil gjerne se masse mer bilder, hvor du har satt de innfestningene osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne du tenke deg og legge ut enda flere bilder av dette? er meget intressert i og skaffe en slik selv men vil gjerne se masse mer bilder, hvor du har satt de innfestningene osv..

 

..og også noen bilder fra siden og skrått forfra kanskje? :)

Jeg vil gjerne se hvordan det ser ut i forhold til de "nakne" vinduene foran.. :)

Du har på sidevinduene bak også?

 

Ser jo bra ut det jeg ser.. :)

Frister litt :)

Spess når det er Tibetanske munker som har sittet og skåret dem ut.. :D

 

 

 

Du blir utlært fotograf før VI er fornøyd vet du.. : rolleyes

 

-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : Dette så jo ikke ille ut. :)

 

Jeg har bestilt et slikt sett til min Caravelle, og ble positivt overrasket over å få en telefon dagen (23.05.) etter med diverse spørsmål om bilen. De var bl.a. usikre på om norsk og svensk utgave hadde samme siderute på høyresiden pga. klima-/ventilasjonsanlegg. Jeg måtte ut med målebånd og kontrollmåle for sikkerhets skyld, og gubben ventet og spurte om flere detaljer mens jeg sto ved bilen. : ja :

Jeg fikk samtidig beskjed om at ordren ikke ble laget før penger var registrert på konto, og det er greit nok når det er mållaget. Faktura kom på mail noen timer senere, og ble betalt med DnBNor nettbank sin løsning for betaling til utenlands konto. Jeg fikk til og med opp Solarplexius adresse automatisk der, så jeg tror systemet er greit nok. ;)

 

Like positivt er det at jeg fikk bekreftelse fra DnBNor et par dager senere (25.05.) på at de norske oljekroner var konvertert til svenske pesetas og overført til Solarplexius sin konto. :)

Men så gikk det nesten to uker (07.06.) og en telefon før det negative kom fram i lyset: -De påstår at pengene ennå ikke er registrert på deres konto, men det skulle ordne seg rimelig raskt uansett. :confused:

De skulle sjekke dagens innbetalinger og få min ordre raskt avgårde, siden den da burde være registrert.

 

Er dette bevisst uthaling fra dette firmaet, eller er det bare "vanlig" surr i et lite firma som har for dårlig logistikk i forhold til pågang? : pisk :

 

Jeg venter i spenning, siden dette uansett blir under halve prisen for vanlig solfilm på min bil, og en kan fjerne de fremste platene når sommersola har forsvunnet. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har fotogeniet vært på fære igjen ;)

 

Skrått forfra : rock : lurer på svaaak soting i tillegg til den svake orginale som er der fra før foran :tilber:

 

og så har jeg da vist mine paint ferdigheter på å vise hvor jeg har festa de fem holderne(kan ikke si at limet på plexin hjalp til så mye : gråter : så i stad at ene holdern hadde løsna :( så den kommer til å løsne hele tia hvis jeg ikke går til mine superlim ferdigheter : smil :

 

tok også et fofra for å se looken inn forfra.. ser mørkt og kaldt ut, ska være sånn på sommærn : rock :

P60900189.JPG

P6090023.jpg

P60900209.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

masse flere bilder!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har fotogeniet vært på fære igjen ;)

 

Skrått forfra : rock : lurer på svaaak soting i tillegg til den svake orginale som er der fra før foran :tilber:

 

og så har jeg da vist mine paint ferdigheter på å vise hvor jeg har festa de fem holderne(kan ikke si at limet på plexin hjalp til så mye : gråter : så i stad at ene holdern hadde løsna :( så den kommer til å løsne hele tia hvis jeg ikke går til mine superlim ferdigheter : smil :

 

tok også et fofra for å se looken inn forfra.. ser mørkt og kaldt ut, ska være sånn på sommærn : rock :

 

Jeg ville vært forsiktig m super lim på BILEN's deler! : eek :

 

Ellers har du blitt flink til å ta bilder! :)

hehe

 

Gjerne flere! :)

Virker jo fristende det der, men får ikke helt inntrykk om det blir grise-sort utenfra da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.