#51 Skrevet Juni 10, 2007 Hvordan prosent har du på filmen du har på siderutene, og hvordan ble dette i forhold til den fargen/mørkhet? (sett utenfra) Vil det feks. se utrolig dumt ut med ei slik plate og to vinduer med vanlig film bare litt lysere på samme side av bilen? Edit: Glemte å spørre om hva det kom på i frakt og sånt.. Mye spørsmål her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 11, 2007 nei, ekke mafia akkurat men mente superlim på feste som sitter fast på sotedekslet, ikke selve ruta da kan jeg jo ikke ta noe av hvis jeg ønsker har mine glansbilder med superlim etter jeg knakk ene lyktesenkern og klæsja på med superlim så det rant og etsa seg ned i lakken(takk til han som rygga på meg 2 uker senere) frakta var ink. i prisen på 750 svenske kronor tror det vil se dumt ut ja, kan spørre Bechs bilpleie hvor mange prosent sideruta mi er jeg, er ganske mørk men hvis du kjører lys foran og plate bak(sett fra siden) vil det nok ikke se dumt ut bilder bilder bilder skal se om jeg våger meg ut etterpå, har nemlig fått myggstikk eller noe på ene øyelukket *ler* hovna opp gett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 11, 2007 nei, ekke mafia akkurat men mente superlim på feste som sitter fast på sotedekslet, ikke selve ruta da kan jeg jo ikke ta noe av hvis jeg ønsker har mine glansbilder med superlim etter jeg knakk ene lyktesenkern og klæsja på med superlim så det rant og etsa seg ned i lakken(takk til han som rygga på meg 2 uker senere) frakta var ink. i prisen på 750 svenske kronor tror det vil se dumt ut ja, kan spørre Bechs bilpleie hvor mange prosent sideruta mi er jeg, er ganske mørk men hvis du kjører lys foran og plate bak(sett fra siden) vil det nok ikke se dumt ut bilder bilder bilder skal se om jeg våger meg ut etterpå, har nemlig fått myggstikk eller noe på ene øyelukket *ler* hovna opp gett He he.. regnet m at du ikke ville lime den fast i ruta ja.. 750,- var for KUN den ene bak det da? Ble det mva/toll på dette? Du mener det vil bli for drøyt m disse på de 3 bakre vinduene, uten litt soting på vinduene foran? For stor overgang? Passe deg for hvem du ser på.. Folk kan jo tro du blunker til dem nå da.. (ingen body-buildere i nabolaget vel? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 11, 2007 He he.. regnet m at du ikke ville lime den fast i ruta ja.. 750,- var for KUN den ene bak det da? Ble det mva/toll på dette? Du mener det vil bli for drøyt m disse på de 3 bakre vinduene, uten litt soting på vinduene foran? For stor overgang? Passe deg for hvem du ser på.. Folk kan jo tro du blunker til dem nå da.. (ingen body-buildere i nabolaget vel? ) Ja, for kun bakruta,hakke betalt noe toll hehe.. hvis man ikke har org svak soting foran som meg kan det nok bli litt for brått ja.. god nyhet: hevelsen er borte;) men alle bolærne jeg har etter meg nå er en annen sak, hehe..neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 11, 2007 god nyhet: hevelsen er borte;) men alle bolærne jeg har etter meg nå er en annen sak, hehe..neida : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 19, 2007 Før.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 19, 2007 Etter.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 20, 2007 fornøyd nå vel? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 20, 2007 Ja, ble bedre enn forventet. Men ser at det må til litt film forran også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...