#201 Skrevet Juni 11, 2008 Tenkte det skulle stå noe om ECU eller slikt jeg... Noe med motorstyring... hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 11, 2008 Her er en liten oversikt over hvor jeg tror feilen ligger. Men har bare funnet skjema fra USA og ser ikke ut til at dette stemmer helt overens med den europeiske modellen når det gjelder farger på ledningene. Feilen må ligge mellom punkt 21 og D94 om du skjønner.. Kan ikke finne noe annet som er galt i bilen din. Fra et forum ang ecu kontakt: T55/27: Terminal #15 (Ignition +12V) (Black wire) Stemmer at ledning er sort i din Anette. Så punkt 21(RØD) --> D94(BLÅ) har vell noe med denne kretsen fra tenning å gjøre tror jeg da... Tror det er her en plass problemet ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 12, 2008 Ser ikke ut som det er noe "på" den ledningen.. Kan være brudd el.lignende på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 13, 2008 var nede hos anette en tur i går, og lodda på den ledningen som du la opp Tor, så starter å går orntlig nå. prøvde litt på å finne ut mere av den svarte, om hvor den kom osv. men ga til slutt opp. vansklig å drive med når en ikke har noe å gå etter. men klart hadde hvert fint å funnet igjen den rette. men, er i allefall i orden foreløbig slik det er nå da. men etter min mening, så kan det ikke være brudd på den svarte, (el kan jo være en anna plass) for slik som da du var der Tor, så klipte du den svarte, å lodda på den nye på den enden som går til hjerna, men da virka ikke lyset i instr. før du lodda på igjen den andre delen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 13, 2008 Der er jeg helt enig. Derfor så holder jeg fortsatt en knapp på at det er ett rele som har tatt kvelden. Men hvilket, det er en helt annen sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 14, 2008 Da er det bare å ta ut et og et rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 14, 2008 jeg la ekstra godt merke til et rele, men veit ikke helt om det har no med detta å gjøre. henger nede veg gulvet på sjåførsida. (nr 6) rele med en sikkring på toppen. det var ganske ira, og rusta. så tenkte på å ta med mitt nedover neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 14, 2008 jeg la ekstra godt merke til et rele, men veit ikke helt om det har no med detta å gjøre. henger nede veg gulvet på sjåførsida. (nr 6) rele med en sikkring på toppen. det var ganske ira, og rusta. så tenkte på å ta med mitt nedover neste gang. Jeg nevnte noe for Anette med rele nr 6.. så kan jo hende? Skader hvertfall ikke å prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 17, 2008 Her er en liten oversikt over hvor jeg tror feilen ligger. Men har bare funnet skjema fra USA og ser ikke ut til at dette stemmer helt overens med den europeiske modellen når det gjelder farger på ledningene. Feilen må ligge mellom punkt 21 og D94 om du skjønner.. Kan ikke finne noe annet som er galt i bilen din. Fra et forum ang ecu kontakt: T55/27: Terminal #15 (Ignition +12V) (Black wire) Stemmer at ledning er sort i din Anette. Så punkt 21(RØD) --> D94(BLÅ) har vell noe med denne kretsen fra tenning å gjøre tror jeg da... Tror det er her en plass problemet ligger. Hint: (pinn på ecu)27/55- Switched Power to ECU from power (+12V) - BK/G - from Terminal 15 under the knee bolster - 15A circuit breaker, BK in BK/G out - S64 link: http://forums.audiworld.com/s4s6/msgs/149829.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 17, 2008 Hint: (pinn på ecu)27/55- Switched Power to ECU from power (+12V) - BK/G - from Terminal 15 under the knee bolster - 15A circuit breaker, BK in BK/G out - S64 link: http://forums.audiworld.com/s4s6/msgs/149829.phtml Det er ikke et hint, men et veldig godt tips som helt klart burde sjekkes fort som bare det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 19, 2008 den såkalt (terminal 15) hvor, og hvem er det? prøvde å finne det ut, men ga opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 19, 2008 Under the knee bolster....Sikkert på venstre side mot døra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 30, 2008 Ihvertfall så starter den å stopper som den skal nå etter litt ledningskoblinger. Hurra! Selv om man sikkert skulle ha funnet ut av det relèet også men... Hadde en bitteliten testdrive med'n her om dagen... grrr. Fikk bare testa 1 - 2 og litt 3 gear såvidt, men fant fort ut at den ikke går helt som den skal. Kutter når den kommer litt opp i turtall... hm? Skal ta en liten sjekk på pluggene, som jeg vet ikke er helt tipp-topp. Coilrekka ble kjøpt brukt av en RS2, den skulle være i orden. Hva mere kan jeg gå over å sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 30, 2008 er turbo trykket som det skal ver? sjekket vakum slanger å koblinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 30, 2008 går den når den er både varm og kald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juli 1, 2008 er turbo trykket som det skal ver? sjekket vakum slanger å koblinger? Lars Kristian tok en "trykktest" på'n når jeg hadde'n i Skjåk, og jeg har ikke rota noe særlig i motorrommet siden den gang så burde være i orden. Men skal ta en titt igjen jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juli 1, 2008 går den når den er både varm og kald? Om den går? ...ja, såvidt jeg vet. Vet ikke eksakt hvor varm den ble etter jeg kjørte den ett par runder her om dagen, siden termostaten ikke fungerer i'n, men regner med at den ble varm nok. Å da gikk'n fortsatt fint på tomgang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...