Anbefalte innlegg

Har lurt veldig på om jeg rett og slett skal ta vekk rails'a på bilen.

hvordan får jeg fjernet boltene som står i hullene i taket, og hvordan får jeg best dekket til hullene?

 

Tenkte litt på om jeg rett og slett skulle skaffe noen Pigger som jeg da skrur nedpå boltene som står der....? da seff i chrome !! så blir jo bilen Skikkelig BAD !

 

Tips og tricks tas imot med takk !!

 

Mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt veldig på om jeg rett og slett skal ta vekk rails'a på bilen.

hvordan får jeg fjernet boltene som står i hullene i taket, og hvordan får jeg best dekket til hullene?

 

Tenkte litt på om jeg rett og slett skulle skaffe noen Pigger som jeg da skrur nedpå boltene som står der....? da seff i chrome !! så blir jo bilen Skikkelig BAD !

 

Tips og tricks tas imot med takk !!

 

Mvh Pettersson

 

PIGGER??

Jeg har sansen for alle gærne... Men det der blir vel litt for spes....

Bilen blir så naken uten rails. Har sett det på A6 og det var ikke pent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt lenge uten disse rails'a nå, og har funnet ut den blir litt røffere og litt "lavere". skal se om jeg får tatt et bilde, så noen kan Photoshoppe vekk boltene som står opp av taket nå...

husk at dette er en Passat Stv da, ikke en Audi... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kom du til disse boltene? Lurer på om det er voldsom jobb med å skifte ut sorte rails til Alu/chrome?

"How To Do"...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltene er skrudd fast under taket. For å komme til må du av med taktrekket (og dermed alle sidedekslene etc) i bilen.

 

Selve railsene er en smal sak å bytte, de er skrudd ovenfra. Du kommer til mutrene ved å ta bort dekslene foran og bak, og på midten av hver rail.

 

PS: pass alltid på, ved montering av railsene, at pakningene dekker godt under, så railsene ikke blir liggende og gnage på taket. Da blirre rust!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta bort. Forstår ikke denne rails hypen i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.