Oslo: Felleskjøring Valdres 1. mai (Statoil Sandvika 07.00)

Anbefalte innlegg

Ja ja , dere får ha en fin tur opp i dag... ser ut til å bli bra vær...

 

Nå er jeg straks ferdig på jobb og da er det hjem og sove for min del: sove :

Men skulle gjerne vært med opp : gråter :

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sove godt, så skal vi andre nok presentere oss fra vår beste side ;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den tregeste av oss alle også klar for avgang:)

 

Jeg får aldri med meg turene ned, bare turene opp: smil :

Men det er jo så godt å sove da, spesiellt når naboen starter med gammeldans på fullguffe klokken 5 om morgenen...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis naboen vekket deg kl 5 var det jo bare å hoppe ut av sengen og bli med oss på turen til Valdres da ;)

 

Vil bare takke dere som ble med for en fin tur : ja : Vi var vel 11 i kolonnen på det meste : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvilke biler stakk av med premier denne gangen da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. følg med i bildetråden du.. Var vel noe 90-fangere og show-lakk denne gangen også : klø :: smil :

 

Men ingen av oss som fikk premie : gråter : Men alle som fikk var fullt fortjent : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. følg med i bildetråden du.. Var vel noe 90-fangere og show-lakk denne gangen også : klø :: smil :

 

Men ingen av oss som fikk premie : gråter : Men alle som fikk var fullt fortjent : ja :

 

Jøss er det flere med 90-fangere og showlakk: eek : Trodde jeg var alene: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk for en god tur folkens.. mitt første vw audi treff med egen bil (ikke at den er noe å skryte av da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom tur, gutter! Takker for turen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss er det flere med 90-fangere og showlakk: eek : Trodde jeg var alene: gråter :

 

Denne gangen var det en Jetta da ;) Candy rød og sort tak. Skikkelig gjennomført og helt strøken :tilber: Her er et par bilder, resten legger jeg i tråden fra Valdres:

Div0042 (Small).JPG

Div0064 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super tur. Sliten og veldig fornøyd. Takk for i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk like så PI : ja : Har som sagt dine radioer, og tar dem med til deg på mandag ;) Har også Roger sin som jeg også tar med på mandag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du fikk radioen fra meg eller? gav den til Roger på høvik.. hva skjedde egentlig? skulle vi ikke møtes der? fikk beskjed om dette da vi nesten var på sandvika...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte bare Statoil Sandvika vi, så der sto vi.. Oppdaget Roger og PI når vi passerte XY på Høvik : bh : Men det ordner seg med radioene : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. siste jeg hørte var Høvik se ;) skal bestille meg et sett selv jeg.. noen gode linker til steder å bestille fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clas Ohlsson kjøpte jeg mine.. får kjøpt på Elkjøp, Siba, Expert m.m. ;)

 

hørte Roger spørre Andreas om vi skulle møtes på Sandvika, og fikk til svar at det kunne vi gjerne.. Ble litt forvirring når kolonnen delte seg :o Men men.. Ingen skade skjedd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen gutter, det var som vanlig en hyggelig tur. Jeg ga radioen din til Per Ivar jeg, Mikael, så da får du den av han på mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for følge gutta, skjer nok flere ganger dette;) watch out!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en morsom tur folkens, sorry for litt ukontrollert fart inne mellom hehe.. Må forresten slenge inn at jeg busta en supra opp bakken mot furusett

på veien hjem au. han slang seg etter så kasta passatn i 3. og bare sklei slik fint ifran : haha : Tror han vart like forfjamse som han med motorsykkarn hehe.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjedde egentlig foran i rekke der da den sykkelen kom? var den nærme den møtende traileren eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas hengte seg pån serru, så slengte jeg meg ettarn au i den fine seika som kom. tok jo fort igjen diesarn så tok jeg sykkarn i yttersvingen etterpå hehe.. Vart nok litt overraske når det kom en gammal gubbe bil forbin : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehehehe.... niiiice...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.