#1 Skrevet April 19, 2007 Har en gåen baklyspære på bilen min, tenkte jeg skulle skifte den, men jeg fant kun en skrue å skru opp. Den var plassert i bagasjerommet. Lykten løsnet nesten hele men likevel ble den sittende fast i bakkant på lykten, på siden. Jeg tørte ikke bryte på pga jeg var redd for å ødelegge den. Er det noen som har tips til hvordan jeg skifter en slik pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 du har nok gjort det helt riktig hittil. I fremkant er det en liten pinne som stikker inn i karosseriet. Du må rett og slett bare prøve å ta tak i fremkant av lykten og dra den utover på skrå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Alternativt kan du gjøre som det står i instruksjonsboken, oppsøk ditt lokale audi-verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 He he he, tenkte jeg skulle unngå det da Men da skal jeg prøve igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...