Service - Annet sted en Møller?

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bilen nå (2001 Sharan), da jeg har min fars bil i 3 uker (han er operert og kan ikke kjøre for øyeblikket). Men bilen "klager" akkurat på service (den har akkurat passert 150.000km). Tenkte å ta service på den nå før jeg selger den, regner med den er mer lettsolgt da. MEN: Møller (i Oslo/Akershus/Østfold) har jo helt syke ventetider på service. Er det noen som har tanker rundt å bruke andre verksteder? F.eks Snapdrive? Er det noen verksted som kjenner VW bedre en andre?

Evt. er det noen som vet om det kan la seg gjøre å selge bilen uten service (evt. med bestillt time) og gå ned i pris tilsvarende service pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audisentrum har service på VW også så du kan jo ta en telefon dit (http://www.audisentrum.no). God service har de også :).

Helt generellt vil jeg si at en bil som er ready to run er mer lettsolgt enn noe som må inn på service direkte etter salg. Folk flest (meg innkludert) synes det er noe masete å få bilen på service og foretrekker å gjøre dette så lite som overhodet mulig ;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan prøve Hamax Auto på Hønefoss på tlf 32 18 16 66. Ikke sikkert ventetiden er så lang der, men du må jo evt. kjøre dit da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.