#1 Skrevet April 19, 2007 Denne var skambra! http://www.dpccars.com/car-videos/01-10-07page-Porsche-Carrera-GT-exhaust-prank.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 Oppmerksomhetskåt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Oppmerksomhetskåt??? Han har lov! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Den er så fantastisk konge den bilen ass, den lyden er jo bare helt krem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Tøysete lyd da Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 Oppmerksomhetskåt???Hehe j*vlig hvor voksen du er da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2007 Jeg hadde gjort nøyaktig det samme. Hadde vel tatt ca 2,5 minutter før jeg ble anmeldt da.. Kan garantere at UP hadde starta å følge me hvor du kjørte for å sette felle for deg Tar bare 3 sekunder å miste lappen med den jævelen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2007 det der minner meg om tunisia fjor sommer. kvar kveld var det ein med lamborghini diablo spyder som kjørte rundt i byen(sousse). han kjørteden samme ruta kvar kveld. forbi ein populær pub, langs fleire sletter. her var det om å ha høgast turtall heiletida. denne runden var på ca 6km og slik holdt han på fra kl 21 til ca 3 om natta. rått å høra på men vart lei til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...