#1 Skrevet April 20, 2007 Sorry viss dette er en RE Post ,men videoen er fortsatt kul http://www.windingroad.com/multimedia/issue-18/audi-r8-video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2007 Bra film, GROM lyd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Grom lyd, og grom bil! Endelig kan jeg krysse av en ting til på lista over 100 ting som må gjøres før man dør, for i dag har jeg kjørt R8! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2007 Rå å se på og rå lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2007 var jo 2stk r8'r på kaia for en liten stund siden, ble kjørt til ensjø tror jeg, virkelig tøffe biler og ikke minst tøff lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2007 Deilig bil dette... Det er vel bare å tråkke opp hos nærmeste Audi Forhandler å ta en prøvetur..eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2007 Ikke sikkert det er så lett med bare to forhandlere i Norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2007 hehe, det er vel neppe lett uansett hvor det skulle være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...