Anbefalte innlegg

hvor får eg kjøpt spacere i bergen område? noen som vet om det er noen som har inne?

 

eller om noen som har tilsalgs ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Dekk companiet på kokstad i fjord, vet ikke om det er Butikkvare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Dekk companiet på kokstad i fjord, vet ikke om det er Butikkvare.

spørs hva du skal ha, mtm kjøpte jeg hos børge, tten kjpte jeg hos edvin. 1000,- betalte jeg hos børge for 2 stk 15mm mtm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo rimelig kjapt tak i på ebay da, til 1/3 av prisen du må betale fra butikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg..

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg..

 

Frederik

 

hmmm... jeg er interessert, noen pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg..

 

Frederik

 

Er det sentreringskant på de og faste hull? Har sett endel universal greier med "justerbare" hull, og uten sentreringskant, men i mine øyne virker ikke det helt trygt å kjøre med. Mulig jeg tar feil men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kjøpte meg 6stk 5mm på biltema :P det får duge midlertidig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sentreringskant på de og faste hull? Har sett endel universal greier med "justerbare" hull, og uten sentreringskant, men i mine øyne virker ikke det helt trygt å kjøre med. Mulig jeg tar feil men..

 

Mine er med 'dobbel' sentrering og faste hull. Jeg har 2 stk originale (m/TUV) i aluminium med 5x112 og 5x100 boltsirkel, og 2 stk i stål som jeg fikk dreid med de originale som mal. Disse er borret bare i 5x112, men det lar seg selvsagt gjøre å borre de opp i 5x100 også.

 

Eneste merkbare forskjellen er vekten.

 

Jeg prøvde noen sånne 3mm universal-spacere først, det var helt ubrukelig. Ristet godt i rattet da ja..

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik: Mye skal du ha for 2 stk spacere 10mm med "sentrerringer"? Til 5x112 ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.