#1 Skrevet April 20, 2007 hvor får eg kjøpt spacere i bergen område? noen som vet om det er noen som har inne? eller om noen som har tilsalgs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2007 Jeg kjøpte på Dekk companiet på kokstad i fjord, vet ikke om det er Butikkvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Jeg kjøpte på Dekk companiet på kokstad i fjord, vet ikke om det er Butikkvare. spørs hva du skal ha, mtm kjøpte jeg hos børge, tten kjpte jeg hos edvin. 1000,- betalte jeg hos børge for 2 stk 15mm mtm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 Får jo rimelig kjapt tak i på ebay da, til 1/3 av prisen du må betale fra butikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg.. Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2007 Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg.. Frederik hmmm... jeg er interessert, noen pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2007 Jeg har liggende 4 stk 5x112 10mm spacere, men det er kanskje ikke riktig boltsirkel til deg.. Frederik Er det sentreringskant på de og faste hull? Har sett endel universal greier med "justerbare" hull, og uten sentreringskant, men i mine øyne virker ikke det helt trygt å kjøre med. Mulig jeg tar feil men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 vet ikke om det er noe for deg, men de selger på biltema og. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=98978 Mvh Kenneth S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 hehe kjøpte meg 6stk 5mm på biltema det får duge midlertidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2007 Er det sentreringskant på de og faste hull? Har sett endel universal greier med "justerbare" hull, og uten sentreringskant, men i mine øyne virker ikke det helt trygt å kjøre med. Mulig jeg tar feil men.. Mine er med 'dobbel' sentrering og faste hull. Jeg har 2 stk originale (m/TUV) i aluminium med 5x112 og 5x100 boltsirkel, og 2 stk i stål som jeg fikk dreid med de originale som mal. Disse er borret bare i 5x112, men det lar seg selvsagt gjøre å borre de opp i 5x100 også. Eneste merkbare forskjellen er vekten. Jeg prøvde noen sånne 3mm universal-spacere først, det var helt ubrukelig. Ristet godt i rattet da ja.. Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2007 Fredrik: Mye skal du ha for 2 stk spacere 10mm med "sentrerringer"? Til 5x112 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...