#1 Skrevet April 20, 2007 Hei, noen som vet hvordan man tar av frontfangeren på en golf 3? Hvor er alle skruene osv? Mvh Ketil Falstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2007 Demonter av grillen så ser du en 4-5 skruer. Legg deg ned så ser du 4 (?) skruer oppunder der skiltet er. Så er det vel 2 propper i hver hjulbue du må ta ut. Deretter tar du tak på hver kant, drar litt ut mot sidene, og deretter drar den rett frem. Fort gjort og enkel jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2007 Hmm, da har jeg gjort rett da. rart den ikke vil av..Skal bytte lyktene i frontfangeren, derfor jeg må ha den av. Forrige eier har brukt svære karroseri skruer til å feste tåkelysene, og mutter på inn siden. Umulig å få av uten å ta av fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 Hm, etter hva jeg husker fra forrige gang jeg tok min av, så mener jeg det ikke er noen flere skruer vertfall. Om du begynner i ene kanten av fanger og skyver ut, så kan det hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...