Festing av eksos på siden av bilen..

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite "eksos-prosjekt" osm jeg holder på med å trenger litt veiledning..

Noen som har noen tips/tricks til å feste eksosrør på siden av bilen?

For det originale anlegget mitt løsnet og falt av rett eller mellom potten (bak kattene).. Så det jeg tenkte på (for det skurrer å rister så mye på bærekonstruksjonen bak) var å kappe røret rett etter y-stykke (rett etter at begge kattene har blitt til ett rør) og før mellompotten.. Dermed tar jeg bare å slenger et rør ut på siden av bilen (slik at det kommer ut rett forran bak dekket.. : rock :

Men problemet mitt er at jeg ikke har noen metoder for å feste røret på siden av bilen i og med at det ikke er noen originale eksosfester fra før av..

Tenkte på enten patentbånd med to selvborrende skruer eller en eller annen form for å feste det opp med en tråd/streng som jeg fester det bak med..

Noen forslag.. Jeg er åpen for alle muligheter ^^ : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen tips, men tror du skal jobbe litt for å få ettermonterte sidepipes godkjent ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heller et annet problem : smil :

Men ingen andre som har noen gode tricks til å feste på??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, kanskje du får kjøpt sidepipes til bilen din? får det ihvertfall til lupoen, men får ikke montert på noen lyddemperen siden den sitter lengere bak på bilen så det bråker maks:P ta og send mattis wang en pm:P han hadde sidepipes på bilen min før:P

100_1511_sized_001.jpg

151_5157_IMG_sized_001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.