#1 Skrevet April 20, 2007 Skal prøve å sette på litt glassfiber, noe jeg ikke har gjort før. Håper det blir bra til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 ser bra ut detta;) er du gla i egg:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 Regnet med en kommentar på støtta. Potenskuler er greit det vetdu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Ser da ut til å bli bra det der, Rune ! Fornøyd med hjula fortsatt ? Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Felga er fine de. Prøvd å få tak i ny ring, så de kan poleres ned, men Vianor ser ikke ut til å gidde å gi noe svar. Syns dekka sto dårlig på, men alle skrøt av dekka, så jeg tok bilen på demper test, det kommer til å koste meg 3500,-. Så dekke blir nok bra de og.. Driver og vrir tankene litt på hvordan jeg skal løse dette. Må ha i gitter, men det må på plass før lakkering. trøblete dette her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...