Montering av frontspoiler.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noe glassfiber nå, men vet ikke helt hva jeg har begitt meg inn på.

 

Hva slags lim bruker dere på dette?

Og hva slags sparkel i overgangene?

138_3811.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av lim ville jeg brukt Sicaflex + skruer hvis du får brukt det i fra baksiden eller noe?

Jeg ville IKKE sparklet overgangene,det kommer bare til og sprekke opp igjen etterhvert. :( La heller overgangene synes du,synes ikke det er så ille jeg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må nok sparkles, passformen er ikke helt 100%, høyst troligvis nærmere 50%: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må nok sparkles, passformen er ikke helt 100%, høyst troligvis nærmere 50%: bråk :

 

Ahh,da forstår jeg. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke mulig og lime/sparkle ut med karrosseri lim og så finsparkle med god sparkel etterpå??

Har ikke greie på dette men har blitt gjort på både passat`n og caravella mi.. men caravella har ikke blitt brukt og passat`n har det gått bra med bortsett i fra at det har buttet med ytre påkjenninger etterpå...... :)

Dette er bare ettt forslag. mulig noen karrosseri/lakkere veit dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville ikke sparklet overgangen ! men du kan jo slipe på glassfiberen og sparkle på den, det er jo ingen problem ! men vil nok tro at vist du sparkler en overgang så vil det nok sprekke !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt av problemet er at det kommer til å mangle litt masse i overangene. kan man fylle i glassfiber og pusse ned den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det du kan gjøre er å ta for deg leppa å gjøre den bra, med glassfiber, sparkel osv... men når du skal feste den bør du lime den med ett eller annet lim/silikon, men ikke sparkle over skøyten mellom orginal fanger og ny leppa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.