Hvordan shine en Bugatti Veyron.

Anbefalte innlegg

Denne mannen må ha nerver av stål. Ikke pokker om jeg hadde gått løs med sandpapir på denne bilen: smil :

Men resultatet ble sinnsykt bra.. Noe dyr den voksen han brukte(7000 pund om jeg forstod riktig)

Iallefall en sinnsyk bil.,: eek :

 

http://www.vxronline.co.uk/messageboard/viewtopic.php?t=4618

 

http://www.miracledetail.co.uk/auto-detailing-home.html

Grei pris ja...

He charged £13,000 for that! He charges up to £600 to clean your motor... check out his website... £7,000 for a pot of wax...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nokså vanlig å vannslipe med P1200 eller finere for å fjerne slike striper. Jeg har gjort dette og metoden kan anbefales...hvis man vet litt om hva man steller med riktignok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var skikkelig herpa den Bugattien da......: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååhhh for en bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner jo nesten hvorfor det koster så mye, de gjorde jo utrolig bra arbeid. Er jo ikke akkurat noe hvermansen tar på bilen sin, lysende eksempel på det er jo åssen bil som brukes her... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å spare opp litt penger også tenker jeg. Å drite seg ut på en slik bil koster nok noen kroner....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var skikkelig herpa den Bugattien da......: eek :

 

er ikke akkurat unormalt å se biler sånn ! det er litt ekstremt å si at den var herpa, jeg vil påstå at 8 av 10 biler i norge så ille eller værre ! folk som har jobbet innen lakk bransjen veit hvor lite som skal til for at en bil ser "herpa" ut !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey.... En slik en så jo jeg til en forhandler i Berlin for én uke siden jo...

 

Ikke hver dag man ser slike biler nei.

 

Den var hvertfall strøken...

 

flere biler fra forhandleren:

 

Lokallagets tråd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nokså vanlig å vannslipe med P1200 eller finere for å fjerne slike striper. Jeg har gjort dette og metoden kan anbefales...hvis man vet litt om hva man steller med riktignok...

Ligg det noke oppskrifter på nettet,

så einkan prøve seg litt på gamle biler????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.