Anbefalte innlegg

Noen som vet av noen som er snille å ser litt gjennom fingrene på ting???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bra at de påpeker ting så du får fiksa det da? :)

 

 

Værnes, Shell Stasjonen der.. Fiestaen har vært på EU der to ganger og begge gangene har den gått gjennom med juksespeil på venstre side og bremselys hengene fra taket innvendig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke ting er det snakk om å "overse" da ?

selv om jeg må si meg enig i at det er vel bedre da å få det påpekt deretter få det retta opp (siden jeg selv fikk min s4 godkjent i dag :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ting som ikke har blitt skrivd i vognkortet er greit å få oversett:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet i hvertfall at du ikke bør dra på vinjes,, er et par fra klassen som har vært der, og de var gankse strenge,, spes på co,, jeg skal til onsdag på mekonomen ved kbs, skal si i fra hvordan det går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel helst motoren de ikke bør se så nøye på... for den står ikke i vognkortet enda... skulla fått den eu godkjent før jeg får råd til å punge ut 32000 i avgifter for å få godkjent den:P for det blir ikke med det første da jeg overhalte for ca samme summen nettopp: bh : Er de sløve på shell e6? nesten nabon min det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de som holder til i gamle bensin stasjonen på øysand er jo beryktet for å ikke kjøre de mest gjennmoogående testene. hadde en bil inn der, bile stod over natten å ble nedsnødd , de "kjørte" kontrollen å jeg henta den senere på dagen. bila var fortsatt like nedsnødd som etter natten. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de som holder til i gamle bensin stasjonen på øysand er jo beryktet for å ikke kjøre de mest gjennmoogående testene. hadde en bil inn der, bile stod over natten å ble nedsnødd , de "kjørte" kontrollen å jeg henta den senere på dagen. bila var fortsatt like nedsnødd som etter natten. : smil :

 

 

Samme har jeg hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vært på eu og nå har jeg litt mekking forran meg ja, må skifte skiver og klosser framme, montere på igjen katalysatoren for godkjenning (0,02 over grensa : bh : ) kuler forran og bak,, noen som vet hvade mener med kuler : klø : er det bærekuler de mener?justere nærlys på begge sider og skiltlys høyre bak, men jeg kan vel ta andre kontroll hvor jeg vil? eller må jeg tilbake på samme plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vært på eu og nå har jeg litt mekking forran meg ja, må skifte skiver og klosser framme, montere på igjen katalysatoren for godkjenning (0,02 over grensa : bh : ) kuler forran og bak,, noen som vet hvade mener med kuler : klø : er det bærekuler de mener?justere nærlys på begge sider og skiltlys høyre bak, men jeg kan vel ta andre kontroll hvor jeg vil? eller må jeg tilbake på samme plass?

 

Vintern har satt sine spor : smil : Blir noen laken i bremser rundtom + calipere bak & eksos på min å før den skal på eu.. trangere tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vært på eu og nå har jeg litt mekking forran meg ja, må skifte skiver og klosser framme, montere på igjen katalysatoren for godkjenning (0,02 over grensa : bh : ) kuler forran og bak,, noen som vet hvade mener med kuler : klø : er det bærekuler de mener?justere nærlys på begge sider og skiltlys høyre bak, men jeg kan vel ta andre kontroll hvor jeg vil? eller må jeg tilbake på samme plass?

 

 

Du kan ta etterkontroll akkurat hvor du vil, men hvis du skal godkjenne den må verkstedet godkjenne feilene du har fått på første kontroll. Det er dog ingenting som hindrer deg i å ta en helt ny kontroll ett annet sted, men da kan det jo dukke opp nye feil og vice versa.. ;)

 

 

Kuler er antakelig bærekuler ja, de fikk vel kjenne det gjennom vintern.. :P

 

 

Vintern har satt sine spor : smil : Blir noen laken i bremser rundtom + calipere bak & eksos på min å før den skal på eu.. trangere tider.

 

Hvor kjøper du bremser? Fikk pris på mekonomen på 2k rundt om, vet ikke helt om det er en grei pris eller ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : ja de fikk nok kjenne kong vinter de ja,, hvor bør man kjøpe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper du bremser? Fikk pris på mekonomen på 2k rundt om, vet ikke helt om det er en grei pris eller ikke? :)

 

Jeg har ikke kjøpt bremser enda, Paul på CAC har calipere til quattro pågang som skal komme om ikke så alt for lenge. snakka om ca. 2 lapper +mva/frakt. for 2 stk.

 

Klosser & skiver har jeg ikke forhørt meg om men 2000,- hørtes unektelig billig ut. Ligger en tråd under 'tilbud' med slitedeler til alle VAG å han skulle ha 2200 med frakt.

 

Skal ikke på eu før september så har greit med tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var min godkjent på først forsøk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var min godkjent på først forsøk;)

 

hvor er det du godkjente den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : ja de fikk nok kjenne kong vinter de ja,, hvor bør man kjøpe sånt?

 

Rommnes, mekonomen eller møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.