#1 Skrevet April 20, 2007 Noen her med efaring fra Dahlback? Har fått tilbud fra dem å bytte ut eksosanlegget til rusfritt effektanlegg til samme pris som ett simonsanlegg. Noen her som kjører rundt med Dahlback sitt effektanlegg? efaringer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2007 Normalt sett så koster vel DB sine anlegg en arm og en fot pluss sjelen din, så hvis du får det for samme pris som et simonsanlegg ville jeg handla asap zulu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2007 Skulle få det til rett under 10k, men ble litt usikker om dette var med montering, Sjelen min er solgt allerede så det går ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 Sjefen har dette på sin 02 A4 avant med 1.8TQ +litt. Og du verden for en pen lyd i den.. Hvordan det er med passform og slikt vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2007 Flere med Dahlback? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 Hvem lager anlegga til DB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2007 tror kanskje han lager det selv, litt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2007 det er vel en kar der nede som lager det for hånd. Har det på audien. Kjempe passform og du har vel mye flere valgmuligheter angående lyd/utsende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2007 Jeg har, flott lyd, og null rust (rustfritt) samt topp passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2007 Frode : kan jeg spørre hvor mye du betalte for det? og hvor du kjøpte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...