Noen med erfaring fra www.tmtuning.com?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud fra USA på komplett senkesett av merke Top Touring til en Passat 3BG 1.8T for 623 $ inkl frakt. Inkl. i prisen er fjærer, dempere, støvkapper, bolter osv. Settet senker 35 mm noe som er nok for meg. Må si dette frister litt, det kommer vel norsk moms i tillegg og da havner prisen på drøyt 4500 NOK noe som vel er ganske billig. Er det noen som har hørt om firmaet eller dette senkesettet ?

Se info her:

http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=761

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TMTuning er ikke et amerikansk firma. De opererer med priser i dollar, men firmaet er tyskt. Jeg bestillte en grill fra de for et par uker siden, og jeg er meget fornøyd. Rask behandling, frakt til døra, og helt greie priser. Jeg fikk varen på døren på under en uke etter betalingen var sendt, og så fikk jeg en regning fra UPS denne uken på momsen (plus et gebyr på 120,- kr). Helt smertefrit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt mye av de. De er bra. Men de skriver ikke ned noe pris, så det er full betaling ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også handlet hos de å det skal jeg jøre flere ganger: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TMTuning er ikke et amerikansk firma. De opererer med priser i dollar, men firmaet er tyskt. Jeg bestillte en grill fra de for et par uker siden, og jeg er meget fornøyd. Rask behandling, frakt til døra, og helt greie priser. Jeg fikk varen på døren på under en uke etter betalingen var sendt, og så fikk jeg en regning fra UPS denne uken på momsen (plus et gebyr på 120,- kr). Helt smertefrit

OK, jeg så bare noe om forsendelse fra Ohio og betaling med Western Union og syntes det hørtes veldig amerikansk ut.

Takk for innspill, folkens !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.