#1 Skrevet April 20, 2007 Er det noen med ETKA som kan sjekke delenr på lmm til min '96 A3 med AGN motor Har fått en lmm med delenr. 06A 906 461, men den har 5 pinner i stikket og bilen min har kun 3 pinner Evt. noen som kan si hva motor den jeg har fått passer til også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2007 Den du har fått passer til APF, AVU, AEH og AKL Det ser ut som du skal ha: 058 133 471 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2007 Er til ALH, ASV, AGR og AHF. Fant denne til din: 058 133 471. Upsss: litt for sent ute der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 Jævla typisk at jeg har fått feil da Men tusen hjertelig takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2007 Men dere refererer til 4 forskjellige motorer Hvem er det den jeg har fått skal passe til?! Får jo prøve å bli kvitt den igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 Men dere refererer til 4 forskjellige motorer Hvem er det den jeg har fått skal passe til?! Får jo prøve å bli kvitt den igjen... Dobbelsjekket med AKTE versjonen jeg har og her var det disse 4 motorkodene jeg fikk opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2007 Dobbelsjekket med AKTE versjonen jeg har og her var det disse 4 motorkodene jeg fikk opp Takker og bukker Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...