#1 Skrevet April 21, 2007 Murcielago er min drømmebil nr1, men denne videoen er konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 Murcielago er min drømmebil nr1, men denne videoen er konge populært kalt ulv i fåreklær:rolleye: ellers, ulv i betonglklær: smil : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 Samme Patrolen fliser en Mercedes SLR i en annen film på Yotube. Er nok en del hester i den Datsunen der,er jo ikke akkurat noen lettvekter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2007 Murcielago er min drømmebil nr1, men denne videoen er konge Den var bare helt drøy! Hadde hvert morro å få vite litt om motoren på den Patrolen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2007 2JZ motor? Er det Skyline eller Supramaskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 2JZ motor? Er det Skyline eller Supramaskin? supra.. samme som nilsen har;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 hehe er vel i dubai eller noe sånt dette her.. folka der har jo nok cash til å gjøre syke ting med en patrol for å få den så rask de ønsker . Sikkert ikke noe problem å få en patrol så kjapp om lommepengebudsjettet ditt er på størelse med vårt statsbudsjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 supra.. samme som nilsen har;) Var det jeg trodde jeg husket. En i kommentarfeltet under filmen som mener den har 2JZ maskin. En påkostet utgave av den så finnes det vel potensiale for å flytte litt stål på kort tid....he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2007 Var det jeg trodde jeg husket. En i kommentarfeltet under filmen som mener den har 2JZ maskin. En påkostet utgave av den så finnes det vel potensiale for å flytte litt stål på kort tid....he he. hehe burde nok det ja:) sikkert trimma til 1000+ da og da kan det flytte en gammal patrol det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2007 vet om en her i Bergen som har en Patrol med Nissan 200 motor.. går pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2007 hehe, jeg hadde følt meg drit om det var min lambo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2007 hehe, jeg hadde følt meg drit om det var min lambo Godt jeg aldri får råd til det....he he. Hmmm...en gammel Patrol derimot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 24, 2007 hehe, jeg hadde følt meg drit om det var min lambo hehe. Kan ikke sammenligne de 2 bilene da. Murci er en supercar som er laget i Karbonfiber (nesten alt), V12 NA motor, 335 bakdekk, 2 meter bred og 1 meter høy - laget for fart. Heeeelt annen bil å kjøre. Merker jo ikke farten i den bilen. 170 MPH var som å kjøre en vanlig bil i 60 MPH Bare tenk deg en svær SUV. Må være grusom å kjøre i store hastigheter. Nissan'en går fort rett frem.. det skal den ha. Men som de sier "at the end of the day.... ". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...