#1 Skrevet April 21, 2007 Hei, Topic sier vel det meste. Fikk KW var3 i posten i dag, men har 0 peil på montering av dette. Har spurt de jeg vet om som kan dette, men ingen hadde tid verken i helga elelr iløpet av neste uke . Siden bil min ikke har hatt 4hjuls-kontroll etter skifte av endeledd og lenkarmer bak så har jeg ikke lyst til å ta en kontroll nå og en etter montering av senkesett bare for å komme meg på treff 28 april og 1mai. Noen som kunne ha vært supergreie og hjulpet meg med monteringen av dette iløpet av helga? Hadde vært superdupert! Mvh Glenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 Ta kontakt på 97523518 isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2007 Send PM til Tor Olav Salvesen, han har kanskje muligheit til litt kveldsarbeid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2007 meg det har jeg ikke sett ring 45678499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2007 DESPERAT etter hjelp nå! Han som jeg hadde skaffa som kunne hjelpe fikk en bil på armen i går og knakk den Dermed må jeg skaffe noen andre til å fikse det NÅ, siden bilen må være klar til helga :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Da er dette tatt hånd om og tråden kan stenges. Takk Tor Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2007 Ikke noe rpoblem veit du. lykek til med justeringer osv- vi hadde da det artig i dag he he. Da er dette tatt hånd om og tråden kan stenges. Takk Tor Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...