Anbefalte innlegg

Defa alarmen på min s4 har begynt å oppføra seg litt rart i da sista. Kvar gong eg kjører i ein venstre sving så lyser dioden, mens kvar gong eg kjører i ein høgresving so sluttar den å lysa. Av og til så sluttar/begynner den når eg kjører humpar osv. Har prøvd å kobla frå bevegelses dektoren men det var ingen forskjell. Nokon som har vert borti lignande problem? : klø :

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan tippe det er dårlig kontakt ut til dioden mot hovedboksen så ledningen til dioden kommer borti noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner den å LYSE, eller begynner den å blinke hurtig? Hvis den begynner å blinke hurtig, så er det for å signalisere at en dør, panser eller baggasjeluke er åpen!

Så hvis den blinker hurtig, så bør du begynne å feilsøke på dørbrytere eller ledninger til disse!

Ellers er det vel ikke helt uten grunn at disse alarmene ofte omtales som deFEKT alarmer.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.