#1 Skrevet April 21, 2007 Defa alarmen på min s4 har begynt å oppføra seg litt rart i da sista. Kvar gong eg kjører i ein venstre sving så lyser dioden, mens kvar gong eg kjører i ein høgresving so sluttar den å lysa. Av og til så sluttar/begynner den når eg kjører humpar osv. Har prøvd å kobla frå bevegelses dektoren men det var ingen forskjell. Nokon som har vert borti lignande problem? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 kan tippe det er dårlig kontakt ut til dioden mot hovedboksen så ledningen til dioden kommer borti noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 Begynner den å LYSE, eller begynner den å blinke hurtig? Hvis den begynner å blinke hurtig, så er det for å signalisere at en dør, panser eller baggasjeluke er åpen! Så hvis den blinker hurtig, så bør du begynne å feilsøke på dørbrytere eller ledninger til disse! Ellers er det vel ikke helt uten grunn at disse alarmene ofte omtales som deFEKT alarmer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...