Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt S3 front å S3 takspoiler til min A3 1,6 99mod til en bilig penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en til som lurer på dette ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel litt vanskelig å få til dette siden s3`n er bredda, så fangerene er mye breiere enn a3`n, ville gjerne ha dette selv, men når jeg fant ut hvor mye arbeid som måtte til for å bygge om fremskjermene og baken på bilen, så ga jeg opp det, men vet ikke om det finnes s3 lignende fangere som passer a3, hadde jo kanskje vært kult, men det er vel ikke store forskjellen da, er jo breddingen som gjør s3`n så brutal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med takspoileren a den er vel mulig å få til å passe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takspoiler bør være samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en s3 fanger liggende da ;)

 

97523518.

 

Send melding / ring ved interesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du enentuelt ha får denn? Noen som vet hvor man finner en slik S3 tak spoiler a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få den for 3000, siden det er noe småriper på ene siden av den. Alt av gitter osv følger med, uten grill. Og org grøftlysene følger ikke med. Grunnet at jeg bruker begge delene selv i stylingfangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

front fangeren klarer du ikke og få til og passe.(pent)hvis du skal gjøre en bra JOBB.

du må bytte forskjermer og lokari skjermer og en del små ting.bakfanger så må du bytte baksjermer.men alt er mulig spørs hvor mye tid du bruker og hvor flink du er med karroseri arbeid.takspoiler passer.

 

hadde heller skjøpt en styling fanger hvis du ikke jobber med bil til daglig.

 

lykketil: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sier noe der. Hvor kan jeg enetuelt kjøpe den takspoileren henn a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamran Pourkhiabani sa

front fangeren klarer du ikke og få til og passe.(pent)hvis du skal gjøre en bra JOBB.

du må bytte forskjermer og lokari skjermer og en del små ting.bakfanger så må du bytte baksjermer.men alt er mulig spørs hvor mye tid du bruker og hvor flink du er med karroseri arbeid.takspoiler passer.

 

hadde heller skjøpt en styling fanger hvis du ikke jobber med bil til daglig.

 

At bytte fanger bak er jo relativt enkelt...trenger ikke å ha mega kunnskaper, men det er klart at det ville hjelpe...Du trenger IKKE S3 skjermer bak...derimot trenger du innerskjermer bak fra en S3

her er en guide til å bytte bakfanger (ser jo ikke så vanskelig ut da ;) )

 

http://myweb.tiscali.co.uk/macnee/A3_s3%20bumper%20Document.htm

 

Desuten er det minst 1000 i tyskland eller england som har gjort dette og en del av de har fått et meget bra resultat...søk litt på forummet på a3freunde.de eller audi-sport.net.

 

Passformen vil ikke være 100% men tett på. Om det er verdt alle de penger og tiden det tar er jo et annet spørgsmål.

 

Personligt ville jeg finne en styling fanger som Kamran foreslår, men disse krever/kan kreve litt tilpassing og. Kanskje modifisering av fester, evt. skjære ut til lyktespyler eller litt sparkling her og der...

 

Just my two cents...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som sagt en liggende - hvis det skulle bli int. for din del ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.