#26 Skrevet April 21, 2007 Var en slik Ashton Kutcher kjøpte for noen år siden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 21, 2007 Ken Are: Hva faan gjør Marius Lie på det ene bildet ditt? Han som står foran den rosa bilen. Kjenner du han eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 21, 2007 Hva i all verden er det der? Det er en Ford F-650 ,usannsynlig stor bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2007 Eller bare en USannsynlig LITEN Lastebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 22, 2007 Synd å si men faens så elendige norske "motorshow" er !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 22, 2007 Ken Are: Hva faan gjør Marius Lie på det ene bildet ditt? Han som står foran den rosa bilen. Kjenner du han eller? Jepp, vi går Ambulansekurs ilag her i drøbak... BTW: Ken Arne: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 22, 2007 Holder vel med en tråd om Motorfestivalen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83863 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 22, 2007 Jepp, vi går Ambulansekurs ilag her i drøbak... BTW: Ken Arne: smil : Heheh. Sorry Ken Arne! Snakka med tøs på telefonen da jeg skrev,så da blir det enhånds-skriving,noe som ikke alltid funker Hils Marius da,synes da jeg så han her oppe for ikke mange dagene siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 22, 2007 Holder vel med en tråd om Motorfestivalen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83863 Her er en tråd med bilder derfra... Kunne kansje holdt med en tråd, men sånn er det nå bare. Den andre tråden ble vel litt mere klubb relatert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 22, 2007 Heheh. Sorry Ken Arne! Snakka med tøs på telefonen da jeg skrev,så da blir det enhånds-skriving,noe som ikke alltid funker Hils Marius da,synes da jeg så han her oppe for ikke mange dagene siden. Stemmer nok bra det, vi kom ned for en uke siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 22, 2007 Tilbake til emnet gutter...alt det andre kan dere snakke om privat eller i Off-Topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 23, 2007 ................................. Den RS4en der er min gamle bil! Så du hvor mye effekt de fikk ut av den? Den var allerede trimmet når jeg hentet den i Tyskland, men hadde vært moro å visst hvor mye som faktisk sitter i den! Mvh Erik Barlindhaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 23, 2007 Rototest er vel den beste måten å skjekke ut hk på? Slipper du bingo trallene rundt om. Også måler jo dette hjul hk, det er jo det som betyr noe. Er veldig inntrisert i hk antallet på den RS4n.. Hva er gjort med den. Nå er jeg WAY OT her men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 23, 2007 Rototest er vel den beste måten å skjekke ut hk på? Slipper du bingo trallene rundt om. Også måler jo dette hjul hk, det er jo det som betyr noe. Er veldig inntrisert i hk antallet på den RS4n.. Hva er gjort med den. Nå er jeg WAY OT her men... Det sitter chip og eksos på bilen, så skal vel være 420 - 430 hk kanskje? Men det er vel ikke på hjulene! Beklager OT, ble bare litt interessert når jeg så igjen gamlebilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 24, 2007 RS4'n hadde ca 340hk på hjula (husker ikke momentet) Jeg var så heldig at jeg kjørte den fra Hellerudsletta tilbake i butikken hvor den står for salg;) Skal vel legges til at den ikke gikk helt som den skulle under bremsingen.. Den fusket litt når jeg kjørte den også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...