#1 Skrevet April 21, 2007 Fikk ikke godkjent senkefjørene som står på golfen min siden det ikke var ført opp i vognkortet. Har vært ute å sett om jeg kunne finne noe merker eller noe for å vise hvilke type fjærer de er. Der er mesteparten av belegget flasset vekk og jeg klarer ikke å se hvilke type fjærer det er. Hadde det vært en mulighet å bare funnet noen TUV papirer som passer til mm senking og modell og bare sagt at de fulgte med bilen? eller ender det til slutt at jeg bare må bytte hele greiene? Noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 det må være mulig å se nummerene på fjærene, og det skal samsvare med papira....så finnes det ikke noe synlig nummer på fjærene tror jeg at du bør kjøpe nye fjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 vel.. jeg har klart dette før.. men da stemte di 5 første siffera og di var av samme fabrikat.. bare at di siste siffra hvor høyden stod var brått vekk fra mine fjærer fikk dette i papirene jeg.. men du må nok desverre kjøpe nye fjærer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2007 Hmm... Dumt jeg ikke har noen ide om hva for fjærer dette er da.. jaja blir vel ett billig senkesett fra min venn ebay da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...