#1 Skrevet April 21, 2007 Satt og "browset" litt på Ebay nå og fant denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/A4-Golf-Jetta-1-8T-K04-23-15-Turbocharger-Turbo-K03_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33741QQihZ019QQitemZ290106083949QQrdZ1 Er dette en K04 Replica turbo eller what? Evt noen som har vært borti denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 Er det ikke de som er limt sammen? såklalt "kina turbo"? Mener at det ligger en tråd ute på forumet om disse turboene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 Er det ikke de som er limt sammen? såklalt "kina turbo"? Mener at det ligger en tråd ute på forumet om disse turboene. Woah,såpass ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2007 Er det ikke de som er limt sammen? såklalt "kina turbo"? Mener at det ligger en tråd ute på forumet om disse turboene. Limt....?? Hvor da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Nå er det vel aldri Garret som har produsert K04, bare for å få det på det rene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 Nå finner jeg ikke den tråden (takk gud for folk som ikke klarer å lage ordentlig topic), men var en tråd på BF for en god stund siden hvor enkelte diskuterte ebay turbo`ne. Kinesisk replica turbo`r som visstnok var limt sammen. men om du veit noe annet Jon Christer Skogsrud så får du dele det med oss andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 Nå finner jeg ikke den tråden (takk gud for folk som ikke klarer å lage ordentlig topic), men var en tråd på BF for en god stund siden hvor enkelte diskuterte ebay turbo`ne. Kinesisk replica turbo`r som visstnok var limt sammen. men om du veit noe annet Jon Christer Skogsrud så får du dele det med oss andre. Lurer bare på om du kan forklare HVOR det skal være limt noe på den turboen det er lagt ut bilde av her.....kan du dele det med oss andre....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 Veit ikke om du klarte å lese hva jeg skrev. Har vært en slik tråd på BF for en god stundsiden, der ble det diskutert slike Ebay replica kinesiske turboer. Disse var det ikke mange som hadde noe godt å si på. var også ett norskt firma som solgte slike, uten garanti blant annet. Finner så klart ikke denne tråden igjen. Om denne turboen som er avbildet er av like god kvalitet veit jeg ikke, men er enkelte ting jeg personlig ikke hadde kjøpt på ebay. edit: fant linken. kina turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2007 Fant litt forskjellig her. Enkelte tråder har linker videre igjen til Honda-forumet. Veit ikke om dette er noe av det samme men. http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=92977 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=102953 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=145859 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=142257 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2007 Dropper uansett denne turboen,skal jeg ha noe nytt blir det en "Massert" K04 eller GT2X. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2007 K04-023 ser ikke ut som den på bildet i EBay linken og -023 passer kun på TT225 og S3 manifolden. Den som er avbildet er trolig en "K04-015" kopi som passer på A4/Passat manifolden. (Det står forresten K03 på plakketen på turboen) XSpower og SSChrome har vært flinke til å selge kinakopier på Ebay. Flere av de turboene har hatt tvilsom kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2007 Veit ikke om du klarte å lese hva jeg skrev. Har vært en slik tråd på BF for en god stundsiden, der ble det diskutert slike Ebay replica kinesiske turboer. Disse var det ikke mange som hadde noe godt å si på. var også ett norskt firma som solgte slike, uten garanti blant annet. Finner så klart ikke denne tråden igjen. Om denne turboen som er avbildet er av like god kvalitet veit jeg ikke, men er enkelte ting jeg personlig ikke hadde kjøpt på ebay. edit: fant linken. kina turbo Joda, klarer å lese litt vettu..heh.. Var bare det at jeg klarte ikke å direkte se noe som kunne se ut som det var limt på den turboen det var lagt ut bilde av her i tråden.. Har lest fra BF nå og skjønner hva du mener. Og hvis dette er de omtalte turboene fra ebay er jo den saken grei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2007 De turboene var T3/4 turboer med støpt inn XSpower. De ble solgt av XSpower og SSAutochrome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2007 Og hvis dette er de omtalte turboene fra ebay er jo den saken grei. Veit ikke om det er denne typen, men jeg er skeptisk til slike trim effekter fra Ebay.com/de. er såpass stor variasjon på kvalitet osv på det som selges på e bukta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...