#1 Skrevet April 21, 2007 Har fått tilbud på å kjøpe noen fjærer til TT'n. Tenkte å montere dette inntil jeg får pengene til å kjøpe noe skikkelig gewinde. Har da valget mellom Eibach Pro-Kit eller H&R Sportsfjærer som senker henholdsvis 30mm og 35mm. Noen tips om hvilket sett jeg bør gå for? Jeg får de for noenlunde samme pris, H&R settet er noen kroner dyrere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 Jeg ville gått for Eibach fjørene,men det er vell hipp som happ hvilke du velger.Er bra begge settene så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Eibach er nok hakket mer komfortabelt, og senker nok mer "korrekt" høyde. Med andre ord, så KAN den bli litt mer sigen bak med Eibach. H&R har ofte (egen erfaring) et finere stuk, senker jevnt, noe stivere enn Eibach men ikke stumpete. Begge er av god kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Takker for tips... Andreas: Så du holder en knapp på H&R settet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Takker for tips... Andreas: Så du holder en knapp på H&R settet eller? Har bare gode erfaringer med begge, men ville gått for H&R om jeg kunne velge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...