#1 Skrevet April 21, 2007 Hvor går en får å justere understellet på vekter slik som racrer bilene gjør er det noen som driver med slikt eller noen som har får utlån martin sandvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2007 Audisentrum kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2007 Har de får alle fire, og hvor langt går slike vekter, skulle ha veid og justert en T5 Multivan når det justerbare understellet er montert. Holder de til i Bærum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2007 vi har på jobben vi.. men tror T5 blir for stor for 4 søyleren vår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2007 vi har på jobben vi.. men tror T5 blir for stor for 4 søyleren vår.. Er det ikke 4 stk slike flater som er vektene. ønsker å kunne stille understellet slik at jeg får lik vekt på begge sider på samme aksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2007 ikke for å ødelegge tråden, men hva vil det si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2007 Audisentrum holder til på Stabekk. Jeg var faktisk innom på fredag for å høre om vektbalansering på A4-en min, og Vidar sa at det var egentlig ikke så mye hensikt utenom hvis man skulle finpusse for å forbedre rundetidene rundt en bane med noen tideler. For vanlig kjøring holder det lenge å måle nøyaktig at høyden på hver fjær er like. Det var en ganske omfattende jobb og koster en del tusen kr, i området 3-5000 fikk jeg oppgitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2007 Er det ikke 4 stk slike flater som er vektene. ønsker å kunne stille understellet slik at jeg får lik vekt på begge sider på samme aksel. stemmer det.. men for å justere må du under bilen..går å ta dette på gulvet og da.. men så må bilen ha 4 hjulskontroll og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...