#1 Skrevet April 22, 2007 eg lure på ein ting. tåler vanlig plexiglass klor?? eller finnes det andre gjennomsiktige plter som er lett å forme?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Ja vanlig plexi skal tåle klor. Går ivertfall helt fint på et badeanlegg jeg jobbet på tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 så det vil ikkje bleikne og bli kvitt?? har nemlig tenkt å bruke dette i eit bassenget her heima. å kjøpa lys til basseng er dyrt men tenkte eg skulle laga det sjølv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Da ville jeg kanske brukt laminert vanlig glass. Ganske sikkert på at det er det som er brukt under vann der jeg jobbet. Vil muligens få problemer med at plexien gir etter pga vanntrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 det vil eg ikkje tru. tenkt å bruke plexien på ca 5-8mm og platane blir ca 20x20cm som blir limt og skrudd på utsida av bassenget og lyset som skal vera på baksida vil lyse ut eit hull på ca 8cm. bassenget en nemlig laga i glassfiber(gamle laksekar som er på oppderttsanlegg) og er ned fellt i terrassen. så eg skal lage ein tett kasse som lysane skal stå i på utsida av bassenget ca 0,5m under overflata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...