#1 Skrevet April 22, 2007 Som dere kansje har fått med dere så skal Nordmøre Gatebilklubb arrangere Vårtreff på Lånkebanen Lørdag 28.april 2007. Portene Åpner kl 10.00 Teknisk Kontroll: Kl. 10.00-14.00 Førermøter: 10:30 11:30 12:30 14:00 Treffet varer frem til kl 17.00 Program for dagen: 10.30-12.30 Frikjøring 12.30-12.45 Jenter på banen 13.00-14.00 Breisladd Konkuranse 14.00-15.00 Frikjøring 15.00-15.15 Jenter på Banen. 15.15-15.30 Barn i bil 15.30-1600 Finale Breisladd 16.00- Premie utdeling. 16.15 ----> Frikjøring Priser: Gratis for barn under 12 år. Inngang : 100,- per person Bil inn på Området : 200kr,- inklusive fører. Kjøring : 50kr,- (betales på førermøtet) Medlemmer Egne Priser. Ta med kvittering, eller Medlemskort. Det vil bli kåret en Breisladd vinner, Best in Show, og dagens Peneste bil, beste kvinnelige og mannlige sjåfør. Best in Show vil bli kåret av en uavhengig jurie. En som utmerker seg på ett eller annen slags vis. Jenter på banen vil vi fortsette med i år også, og vi håper så mange jenter som mulig stiller på dette. Barn i Bilen er noe helt nytt vi skal prøve. Det går ut på at i løpet av dagen så får barn under 18år muligheten til å sitte på i utvalgte biler. Det er ett par krav til dette, og det er Egen hjelm, og at vedkommende kan sitte i bil uten barnestol eller pute. Det vil bli satt ut ei bøtte ved speakerbua der man kan legge navnet sitt oppi, og det vil bli trukket ut 5 heldige vinnere :)som får være med noen håndplukket og ærfarne sjåfører rundt banen i meget moderat tempo. Treffet er åpen for alle. Så det er bare å møte opp!! Førstemann til mølla prinsippet gjelder som vanlig for oss, så det er bare å møte opp tidlig. HJELM ER PÅBUDT OM DU SKAL KJØRE ELLER SITTE PÅ. Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Dette er for å sette Bil og bilgleden i fokus og ikke fylla!! Dette treffet har vært det mest besøkte gatebiltreff de 4 siste årene i Midt-Norge. I fjor hadde vi godt over 2000 innenfor portene, og håper på å gjenta kjempesuksessen enda en gang. Det vil garantert bli Mye fart, lekre biler, og heftige kjøring ute på banen!! Til dere som har en bil som ikke er registrert og dere har ville vist frem på banen. Desverre så blir det heller ikke i år tillatt med prøveskilter / uregistrerte biler på banen:(. Men velkommen skal dere være til å visefrem grombilene på utstillinga fordi. Om du er usikker på hvor Lånke Motorsenter så har ett kart jeg legger ut her. Det er ikke så veldi bra, men man får kansje en pekepinn. Kart Trondheim Lufthavn Værnes - Lånke Bilde av Lånkebanen FILM FRA VÅRTREFFET 2005 FILM FRA VÅRTREFFET 2006 MVH Nordmøre Gatebilklubb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Ja, noen fra lokallaget som skal i vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Jepp... Bruker å være sinnsykt mye folk på lånke ved dette treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Vi prøvde oss på kolonnekjøring i fjor, noe som gikk rett i dass Åssen blir dette i år da mon tro? Det er alltid LANG kø, så det lønner seg å starte i riktig tid.. Spesielt om man har tenkt å få bilen inne på asfaltområdet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Jeg har ikke tenkt meg oppover sånn alene i alle fall. Men om klubben vil dra opp samlet, kanskje med en banner som kan monteres opp i nærheten av klubb-biler som skal stilles ut så blir jeg selvsagt med og hjelper til Ang kolonnekjøring Rune: det går greit å kjøre kolonne hvis man tar pauser for å samle troppen samt at de først i køa er innforstått med at kolonnekjøring ikke er det samme som "om å gjøre å komme først frem". Kommunikasjon er vel nøkkelen til suksess, jeg har selv vært med på kolonne som gikk nogenlunde greit (hvor mangelen på kommunikasjon var grunnen til at det etter hvert sklei ut). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 Kolonna ifjor gikk greit helt til halvparten skulle ta motorveien og resten gammelveien, og ble splitta opp på prix igjen om jeg husker riktig Kunne vært morsomt å ta seg en tur å se, men jeg gidder ikke inn på området med min bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 hvis jeg kommer meg i vei så blir det nok mest for å se , bila gjør seg ikke helt som no utstillings objekt enno gitt. såfall må det være under " værst behandlet audi " parolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 Bruker det være så mye folk at man må stå lenge i kø, og kommer bare utpå bana en gang i løpet av dagen? Kanskje jeg tar turen, men ikke sikkert jeg svinger utpå banen... Noen som skal kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2007 Bruker det være så mye folk at man må stå lenge i kø, og kommer bare utpå bana en gang i løpet av dagen? Kanskje jeg tar turen, men ikke sikkert jeg svinger utpå banen... Noen som skal kjøre? Årets første treff pleier å være riimmelig folkesomt ja.. om du kommer når de åpner eller helt på slutten på dagen er det vel muligheter å komme utpå en tur, men jeg ville ha utsatt banekjøringa til porche-treffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2007 Hadde jo vært moro om vi noen hadde klart å samle seg på sluppen, for så å møte på Lånke i riktig tid.. Dvs før de faktisk åpner.. Liten halvtime før så er vel mye gjort Mener å huske at vi kom dit sånn ca akkurat når de åpna i fjor, og da gikk det nå greit å få plass inne på området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2007 jeg kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2007 Blir det snakk om å møtes noe sted i forkant, eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2007 Var en snartur oppom banen, slenger ut noen bilder her jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2007 her er noen bilder fra lånke 28/04 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2007 her er noen bilder fra lånke 28/04 Hei! Tøfft bilde av rs2: rock : Har du flere bilder av rs2? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2007 Hei! Tøfft bilde av rs2: rock : Har du flere bilder av rs2? :) Ja har noen få til:) men må redigere dem så tar litt tid:(... dumt når vært bilde blir 3.5 mb: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2007 Ja har noen få til:) men må redigere dem så tar litt tid:(... dumt når vært bilde blir 3.5 mb: bh : Super! Hadde vært kult å ha. ser at jeg må invstere i et stivere understel.... :p Er det A4 din som er første bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2007 Super! Hadde vært kult å ha. ser at jeg må invstere i et stivere understel.... :pEr det A4 din som er første bilde? Nei er ikke min bil nei.. ikke bare du som er "myk": haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2007 her er noen flere RS2 bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2007 Noen som vet noe mer om den hvite 90`n med turbomotor? Virket som noe som var kasta sammen på ei helg i følge en som var og titta litt på den.. Stor IC da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2007 Nei er ikke min bil nei.. ikke bare du som er "myk": haha : Hehe.. min blir nå ingen ting i får hlod til den!.. Takk så mye får bilden:) Er litt tøfft å ha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 5, 2007 Noen som vet noe mer om den hvite 90`n med turbomotor? Virket som noe som var kasta sammen på ei helg i følge en som var og titta litt på den.. Stor IC da Så mistenkelig ut som denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=69001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 5, 2007 Har den det er snakk om i denne tråden bur da? Ser ikke sånn ut på bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...