#1 Skrevet April 22, 2007 Noen som vet om noen som kan trekke om setene mine på østlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Hei! I Oslo så er det iallefall to som kan gjøre slikt i Alnabru området. Jeg brukte Salmaker Arild Broberg da jeg trakk opp et baksete i en BMW E39 for et par år siden. Meget god jobb og god service. Ellers har Fair Mont AS godt rykte. Alternativt søk på gulesider på "salmaker" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 takk for tipset skal ringe disse til mandagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Blir det noe greie på å trekke om i f.eks sort skinn. eller blir det jalla.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Hei! Er ikke helt sikker på hva du spør om, men normalt så er jo omtrekk et kostnadsspørsmål. De profesjonelle salmakerne kan jo omtrent lage hvilket som helst sete. Kan f.eks bygge om comfort seter til sportseter m.m. Jalla blir det normalt ikke om man bruker en som kan faget. Så er jo spørsmålet om hvor mye man vil betale opp mot å kjøpe f.eks brukt interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 du kan også prøve Kalsnes som holder til på alnabru, husker ikke tlf nr dit. men vet han er billing i forhold til fairmont. har selv bruke kalsnes tidligere og var strålende fornøyd med resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 grunnen til at jeg lurer på om jeg skal trekke om er at stolene foran begynner å bli slitt får se hvor dyrt d blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...