#1 Skrevet April 22, 2007 Har et problem med min Golf II GTI. Den takler ikke kø kjøring, går fint på tomgang men etter en stund (10-15 min) så fjusker den og stopper når jeg tråkker på gasspedalen. Da hender det at den ikke vil starte igjen på veldig mange min. Noen som har noen tips til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Sjekk matepumpa i tanken, fjusker den dersom du kjører den hardt opp mot sperra over tid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Det har jeg aldri testet, eneste jeg har merket at den fjusker er når jeg står i kø og da stopper den også. Edit: Ved vanlig kjøring og når jeg drar på, så er det ikke noe tegn til fjusking eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 er rimelig sikkert en av bensinpumpene dine som har gått. sjekk den i tanken først. ta den ut og se på den mens du vrir på tenninga. hvis den ikke snurrer så er den gåen. vil også merke en ganske skarp ulyd fra pumpa under bilen hvis pumpa i tanken er gåen. det du hører er da såklart pumpa under som går i friluft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 Må tanken ned for å få ut den innvendige pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2007 Må tanken ned for å få ut den innvendige pumpa? Nei. Under baksetet ditt, finner du et rundt lokk. Skru av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2007 eller i bagasjen ikke under baksetet. rundt lokk med tre skruer. under der finner du pumpa. 2 rør som må av + strømkoblinga. så er det greit med et stort skrujern og hammer evt for å få av ringen som holder pumpa nede. sitter skrudd nedpå og sitter som regel jævla godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...