#26 Skrevet April 30, 2007 225-40ZR-18 92W (8x18) ET 35 (innpress). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 30, 2007 litt OT her... men bare ett spørsmål. hvilken vei skal man skruve for og senke bilen?? det som skjer med min er at det virker som den blir høyere enda jeg skrur oppover, altså fjærda blir kortere??? skjønner ikke helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 30, 2007 litt OT her...men bare ett spørsmål. hvilken vei skal man skruve for og senke bilen?? det som skjer med min er at det virker som den blir høyere enda jeg skrur oppover, altså fjærda blir kortere??? skjønner ikke helt Nei, fjæra blir ikke kortere. Du flytter den bare oppover. Må skru nedover for å senke, og oppover for å heve. Fjærlengden er jo gitt ut fra vekten på bilen, selv om det kan se ut som du klemmer den sammen med å skru, blir den enda mer sammenklemt når bilens vekt kommer oppå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 30, 2007 Ingen her med Passat og KW Inoxline som har noen innspill da? Tenker på hvor mangen mm det er igjen av gjengepartiet nederst, og evt hvilken felg/dekk dim dere kjører med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg mener, hvis jeg ikke husker heeelt feil at jeg har 65mm avstand på demperen. Det er målt mellom bunnen av just. mutteren og den lille kanten som er rett under gjengene. Kjører 235/35/19 x8.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...