#1 Skrevet April 22, 2007 Med slike tjenestebiler i Norge skulle jeg oxo vurdert å søke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Her en som tåler litt oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 damn:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 grummen til å vi ikke har sånne biler her er at alle politifolka hadde kjørt seg i hjel, da nesten ingen av de kan kjøre. også har vi ikke veier for slike biler. bedre med en bil med god fjering og bakkeklaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Hadde jo vært en forrdel med slike biler i norge da. For stort sett alle politifolk hadde gjort som Sharif. Trodd de kunne kjøre fordi de hadde heftig bil, og dratt av veien som pokker med en gang de gav gass! HAEHHEA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 Den lamboen er det vel en film av her et sted, og den hummeren var vel på vg for ei stund sia? Men feite purkebiler, selv om jeg ikke akkurat kunne tenke meg å få en sånn en etter meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 Den hummern er vel kanskje den eneste hummern jeg har sett som jeg har følt at "ok, en slik vil jeg ha.."... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 skulle ønske deei hadde slike bila som uttrykknings kjøre tøy som mp siden ej skal inn der til neste sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2007 En politibil jeg kunne tenkt meg å kjørt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2007 Politiet har sivile biler som er spreke langt over gjennomsnittet. Det står bare ikke Politi på sia av dem. Div eskorte biler osv... Hva skal vi med Porsche og Lambo på E6 etter? Holder fint med de dem har. Men ja, kule bilder øverst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2007 Hvem i klubben er det som har den Polizei-golfen som er hvit og grønn? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2007 Det er personen som har lagt ut bilde vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2007 Hvem i klubben er det som har den Polizei-golfen som er hvit og grønn? Bilder? pål havnevik har den grønne/kvite golfII med polizei skrift på døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2007 ok min feil synst så tydelig at golfen i avantaren hanna liggna så på polizei golfen men ser at de er feil no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2007 Det er personen som har lagt ut bilde vell Som du fant ut, det var ikke min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 17, 2011 Det er ikke alle som er like flinke å kjøre disse politibilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 17, 2011 Politifolk kan ikkje kjøre bil enkelt og greit! ingenting å diskutere ein gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 17, 2011 grummen til å vi ikke har sånne biler her er at alle politifolka hadde kjørt seg i hjel, da nesten ingen av de kan kjøre. også har vi ikke veier for slike biler. bedre med en bil med god fjering og bakkeklaring. Kanskje denne burde vært standard for norske politifolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg blei stoppet av en RS4 sivilpolitibil en gang..... B5 svart, senka... Narkopoliti... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg blei stoppet av en RS4 sivilpolitibil en gang..... B5 svart, senka... Narkopoliti... Garantert beslaglagt i et razzia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 17, 2011 Norske politiet har endel feite biler utover det vanlige ja WRX sti, evo ettellerannet sted fra 1-10 hehe, det gikk vel en grå 996 turbo i østfold også, normalt sett stasjonert ved svinesund grensa etter hva jeg har hørt, RAM SRT-10 (sort)+++++++ Alle er i sivil, de har i de senere år anskaffet seg mere og mere feite biler for å kunne infiltrere slike miljøer også, sto det i media for litt siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 17, 2011 de har i de senere år anskaffet seg mere og mere feite biler for å kunne infiltrere slike miljøer også, sto det i media for litt siden:) De har ihvertfall undskyldningene sine i orden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 17, 2011 Gikk en WRX-STI i Drammen.. Grå med svarte felger... Ikke så mye vits for hvermansen å prøve å kjøre fra den Samtidig har de en uniformert WRX også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 17, 2011 di som mener politiet her i landet ikke kan kjøre bil kan bare gå å legge seg....... di er faktisk ganske mye bedre enn gjennomsnittet her i landet, har selv ikke møtt på mange som ikke kan kjøre bil......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 17, 2011 For et par år siden møtte jeg ett rart syn på vei ut av Bodø, på firefeltsdelen av Rv. 80 kom det en uniformert bil, mener det var en Mondeo, med blålys i ganske habil fart. Så ble den forbikjørt, og da mener jeg forbikjørt av en sort Mercedes Elendiwagen med to blå strober i grillen. Var vel neppe 90hk utgaven av Mondeo, men da feltvogna dro på så det ut som Forden sto stille Neppe noe mer alvorlig enn en øvelse da. Jeg personlig ser ikke helt hva Politiet skal gjøre med "muskelbiler" alà S4/RS4 eller WRX. Greit motoriserte biler alà MB feltvogn ville vært mye mer anvendelig hele året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...