#1 Skrevet April 22, 2007 Står mellom Nankang NS-2 og Federal SS-595, Billidekk begge to:) Noen som har erfaring med hva som kan være best? med tanke på støy, egenskaper på vått føre osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Står mellom Nankang NS-2 og Federal SS-595, Billidekk begge to:) Noen som har erfaring med hva som kan være best? med tanke på støy, egenskaper på vått føre osv. Federal er støysvake etter det jeg har erfart nå i en måned, men har ikke fått testet dem på vått føre enda.. Men virker veldig bra på tørt føre og som sagt bråker dem ikke så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Nankang NS II har jo fått veldig bra kritikker i diverse dekktester da,jeg tenkte jeg skulle prøve dem neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 ok. takker for info. de har jo omtrent samme pris, så det hadde vært flott med litt info om nankang og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Nankang NS II har jo fått veldig bra kritikker i diverse dekktester da,jeg tenkte jeg skulle prøve dem neste gang:) er liksom det jeg og har fått med meg, men ville høre her inne om noen faktisk har erfart det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 Noen som har erfaringer med nankang på vått føre da? min gamle fedral dekk var iallefall elendige på vått:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2007 eg har hatt begge deler å fedderal eg eit bra valg synst nå eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2007 Jeg hadde Nankang NS II ifjor , 235/35-19 dimm. De sporet & støyet mye. Jeg kjøper de ikke igjen for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2007 Jeg kjørte på nankang NS-II i hele fjor og kjører fremdeles på det. Jeg er strålende fornøyd og ikke hatt noe problemer med hverken tørt eller vått føre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2007 vurderer fedral dekk eg og,noen flere som har erfaringer å dele? bilen blir kunn brukt til vanlig kjøring,ikke noe banekjøring eller noe sånt,er jo sykt billige dei dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2007 jeg kjører på federal nå å syntes det er helt greit, veldig støysvake ihvertfall, sitter greit på både vått og tørt føre, men sporer litt etter min erfaring:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2007 Har kjørt Federal på begge bilene mine og jeg er kjempefornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2007 Jeg synes federal er ganske ok på både vått og tørt. Støysvake som flere nevner her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2007 da får me se,har bestillt 4 fedral dekk i dag.255/40-19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 25, 2007 Takker for alle tilbakemeldinger! Ser ut som det er federal som er vinnern her... Teller en del opp at de er støysvake og som er nevnt flere ganger her:) Så hvis ingen kommer med skikkelig skryt av Nankang nå så tror jeg det blir federal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 26, 2007 syns nankang e gode eg. har bestilt nye i 225/35-19 nå å har kjørt 1 år på 215/35-18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 26, 2007 begge dekkene er vel rimelig like sånn foruten om mønsteret. Gummiblandingen og silica prosenten er rimelig lik. Og begge dekkene kommer fra samme fabrikk Men bare med to forskjellige merkinger og mønster. To andre rimelige dekktips til andre som er på utkikk etter rimelige og gode dekk. 17-18" Runway Enduro... bra grep både på tørr og våtbane. MEn litt mer støy. Hankook S1 Evo mønster. Noen hundrelapper dyrere men et kanondekk i forhold til prisen. Testvinner i flere europeiske land i sportsdekk klassen. Solgt det til mange av mine kunder. Og alle har kommet tilbake og kjøpt det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2007 mutterns BMW 528i glepper meget lett med nankang på vått føre. Men støy har jeg ikke lagt merke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2007 jeg skal ALDRI mere ha federal dekk på min bil, er de største dritt dekka jeg har harr på min bil, spora noe fantastisk mye, satt forand på bilen min i ca 1 mnd da blei dem solgdt til en kompis til gi bort pris, han satte dem bak og kjøpte seg 2 til han kasta dekka. vi selger både nankang og federal, og vi selger utrolig mye nankang, de som har kjøert på dem vil ha igjend dem år etter år, de som har kjøpt federal kjøper ikke det igjend her oppe i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 1, 2007 Fikk på Nankang i går. Kjempefornøyd så langt. Støyer mye mindre enn BF dekkene jeg hadde på 100ern vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...