#1 Skrevet April 22, 2007 Satt å kikka litt på turboen min. Og fant ut at det er litt slark på skovelen, eller stanga som går gjennom hele turboen. Ikke så mye at det gikk borti skovelhuset, men det var slark. Turboen er flunk ny. Skal det være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 jupp er litt slakk der kristian, mener det er sånn at den strammer seg når det blir olje trykk på den. på den turboen jeg kjøpte til a3`n var det en mm fra side til side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Ja, ca 1 mm her også. Fikk nesten hjerte flimmer og attack her jeg satt. Mente det skulle være HELT tett skjønner du. Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 bare hygglig det, du får slutte å klå på den og montere den der den hører hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 La meg få delene jeg mangler nå først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 ..mener det er sånn at den strammer seg når det blir olje trykk på den. Men gjelder dette for både kulelagrede turboer og turboer med 360 lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 er mest slakk på turboer med 360 lager, men er og litt på kulelager.. så lenge ikke slakken er ut/inn er det som regel bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 er mest slakk på turboer med 360 lager, men er og litt på kulelager.. så lenge ikke slakken er ut/inn er det som regel bra Høres bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2007 Regner med det er 360 lager det sitter i min? Flaut å si, men turbo kan jeg ikke så mye om. AR70 på inntaket og 63 på uttaket sier meg ikke så mye. Men de VR6-T byggerne i Usa anbefalte denne til mitt kit. Så da får vi se. Regner med tallene har med størellse på inntak/uttak å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...