#1 Skrevet April 22, 2007 Har tenkt å sett bort vårpolishen ettersom jeg ikke har tid selv for øyeblikket.. Er det noen i Stjørdal som driver med det? Fikk et tips om Tevo, men noen som veit om de tar på seg sånt nå i "sesongen"? Evt. andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Dekkmann og mr.bilpleie. Begge bruker Meguiars;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 Okey Hvor holder Mr. Pilpleie til da? Nyinflyttet ser du Dyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Mr. Bilpleie.. Er det de som holder til ute ved Sandfærhus Parkering på Værnes/Hell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2007 Mr. Bilpleie.. Er det de som holder til ute ved Sandfærhus Parkering på Værnes/Hell? skal flytte ditt ja... jeg fikk pris på 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2007 Hvor holder de til nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 Hvor holder de til nå da? Usikker... men dekkmann er de beste på Stjørdal etter min meining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 Da stikker jeg innom de i morge, får håpe de har tid relativt kjapt Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2007 Hvordan ble resultatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2007 Dekkmann skulle ha 2500,- for vask, polering og lakkrens..Men de hadde ikke tid før i slutten av mai virka det som OT: Var det du som sto parkert utenfor Mekonomen rundt halv ett idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2007 Mhhhm...nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2007 Dekkmann skulle ha 2500,- for vask, polering og lakkrens..Men de hadde ikke tid før i slutten av mai virka det som OT: Var det du som sto parkert utenfor Mekonomen rundt halv ett idag? 2500,- og da uten noe form for beskyttelse? Ikke voks eller lakkforsegling etter polering? Jeg tar 1500,- for lakkrens, polering, voks/lakkforsegling + innvendig vask! http://www.falstad-bilpleie.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2007 Da kommer jeg på besøk til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88966 Glemte tilbud til vacn medlemmer. 1400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...