#1 Skrevet April 22, 2007 har planer om og kjøpe spath18 i 20` i fra poleposision og sett på en 1995 A6 avant vet ikke om dette går da jeg i tillegg skal ha justerbart senke sett(dvs så lavt som mulig) tenkte 235 bak og 225 foran.. er dette mulig? eventuelt hvor mye valsing må til for og få d til og passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 har planer om og kjøpe spath18 i 20` i fra poleposision og sett på en 1995 A6 avantvet ikke om dette går da jeg i tillegg skal ha justerbart senke sett(dvs så lavt som mulig) tenkte 235 bak og 225 foran.. er dette mulig? eventuelt hvor mye valsing må til for og få d til og passe? 225/30-20 og 235/30-20 på A6 skal gå finfint Men kommer helt an på innpress på felgen om det subber eller ikke. Men send meg en PM, så kan du få en pakkepris på Spath18 m/dekk fra meg også, slik at du har flere tilbud å vurdere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 hvordan ser de ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 de var tøffe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2007 siste nytt ang Spath SP18 felgen.. Produsenten sliter virkelig med produksjon av denne felgen, og den norske importøren sliter veldig med å få tak i denne.. Men mulig å få tak i ja, men litt ventetid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...