#1 Skrevet April 22, 2007 Har skikkelig lyst på disse felgene, men hvet ikke om noen som fører de i Norge. Noen som hvet hvor jeg kan få tak i dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 zct.no har de hvertfall, prøv å google etter "kerscher carmona" så finner du litt. edit* de skal visst selges alle plasser de har Rieger-produkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2007 zct.no har de hvertfall, prøv å google etter "kerscher carmona" så finner du litt. edit* de skal visst selges alle plasser de har Rieger-produkter. Takk skal du ha:) Da vet jeg hva de heter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2007 Ingen felg-guru, bare google-guru:) Jeg bare så at det bildet du hadde lagt ut het Carmona.jpg, så da søkte jeg på Carmona wheels:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...