Bytte av motorfester A4 B5 fwd

Anbefalte innlegg

Lurer på om det begynner å bli litt slitent det som sitter der.. Hvilke fester sitter det i? Framre motorfeste og et på girkassa?

Noen tips til bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lear motoren din mye på seg oxo? Skal de ikke begynne og lekke når de er gåene da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lear motoren din mye på seg oxo? Skal de ikke begynne og lekke når de er gåene da? : klø :

Har en følelse av det bare.. hehe.. Har ikke sjekka de enda.. Men kjekt å vite hvem fester jeg skal sjekke... Har aldri vært borte i fester på A4'n.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter jo ett på hver side av motoren, ned på framkant av traversen. de begynner vel kanskje å bli litt myke?? Er endel som setter på S4/RS4 motorfester istedenfor de originale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd men lurer på om disse motor festene er vanskelig å bytte selv? motoren min vibrer ganske bra på turtall å merker det godt på tomgang oxo.. så misstenker festene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er grei jobb å gjøre selv dette, bare sett jekk under motor, skru ut mutter, jekk opp motor litt, fjern festet, inn med nytt, motor nedpå, skru til, ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm høres ut som en enkel jobb.. hehe.. men er det i realiteten så enkelt.. er jo helt helsikke å komme til.. mulig jeg må ha bilen på veksted da for å finne ut om det er feste i det hele tatt som er godt før jeg gir meg ut på noe her.. hehe. kjedelig å bytte det hvis det ikke er det.. men misstenker det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett på festene på 1,8 T, men tviler på at de sitter mye trangere til enn på 5'er.

Dette syns jeg du kan gjøre selv ja, og er det ikke de festene, ja da har du hvertfall bytta motorfester:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe akkuratt :)

problemet er bare det at det har på en måte en måte å komme å gå på.. blir gjerne litt værre etter jeg har dratt på litt.. av å til kan det bli så ille at det merkes i clutchen.. så har egentlig ikke peiling på hva dette kan være

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.