#1 Skrevet April 22, 2007 Noen erfaringer med tintorama? bra resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Jepp..... Ble veldig bra på min S4 Biturbo..... Absolutt å anbefale.... Ps. regne med du kommer på neste lokalagsmøte.....Rs4 er ikke dagligdags... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 når blir det neste møtet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 Nå på Søndag? Bjørn, kan du Bekrefte....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2009 Tintorama....? Holder disse til i Fauske eller Bodø? Hvor mye betalte du for toninga, Stian. Alle vinduer? Noen som har andre å anbefale til en slik jobb? Har en 97`A4 1,8TQ Avant og lurer litt på pris. Her i byen fikk jeg en slik oppfatning at min bil/type bil var uinterisangt å tone vinduene på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2009 Tintorama holder til i Bodø. Er ikke sikker på hvem andre som driver med ssoting. Nå er det vell opp til kunden om det er av interesse å sota rutene eller ei.... hehe Ville tatt en ny prat med dem å bedt dem være seriøse hadde det vært meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2009 Tintorama holder til i Bodø.Er ikke sikker på hvem andre som driver med ssoting. Nå er det vell opp til kunden om det er av interesse å sota rutene eller ei.... hehe Ville tatt en ny prat med dem å bedt dem være seriøse hadde det vært meg.. Njaaah... Ingen på Mo som driver med denne typen jobb da? Er jo bare en sveipom opp dit.!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2009 Er en på Mo som legger solfolm. Skal få lagt bake på T5'en min på mandag. http://www.glassmester.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2009 lyd på hjul i bodø legger også sot film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2009 Noen som vet om det er noen i Arjeplog/Arvidsjaur som soter? Hadde vært fint å kombinert en fylletur østover med soting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...