#1 Skrevet April 22, 2007 Trenger litt hjelp her... Bytta chip på min S4 AAn igår. skulle ut å kjøre litt idag og da ville den ikke starte. Lurer litt på om jeg kanskje har satt den inn på feil sted. Det er bensinchippen jeg har bytta. Er det den som sitter på den nederste print plata. veit jeg kunne brukt søkefunksjonen men det tar så lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2007 Har du byttet ut chip som i ett chipsett for å trimme, eller?? Regner med det er det du har gjort, men du må bytte to e prom, og få dem på rett plass, den rette veien.. Det er ett hakk mot den ene siden på prommet, det er denne veien det må på igjen og.. Setter man chippene på feil så starter ikke bilen, gjorde det samme med min gamle S4, da kan du prøve å "kryssbytte".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 Øh..Dette er to forskjellige typer chipper, og hvis du ikke aner hva du driver med nedi Motronic'en som kostet tett opp mot 25000 da den var ny, bør du kanskje styre unna.. Når det er sagt, står det meste om dette her: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html Trykkchip'en skal på samme kort som trykksensoren. Lang tid? Hehe.. Er det ikke bedre å få bilen til å funke uten at det koster $$$, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...