#1 Skrevet Juli 26, 2004 Heisann. Jeg har en Audi 80 2.0E -93 mod, som jeg tenkte å sette inn en girkasse fra en Audi 80 1,9 TDI. Dette vil jeg gjøre fordi motoren går så høyt i turtall når jeg ligger i 100 km/t (2900 rpm) Er det noen problemer med dette? Vil den passe inn i min bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2004 Pleier man ikke bare å bytte differensialen? Er vel som oftest denne som har forskjellig utveksling? Eller er det annerledes med forhjulstrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2004 Difffen sitter i girkassa så vidt jeg vet, og sikkert billigre å få en brukt "ny" girkasse enn å begynne å få tak i nye drev og slikt i girkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2004 Vil da girkassen fra TDI passe på min bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...